2013. december 23., hétfő

Nászéjszaka Malik módra, avagy ajándék rész (18+)

Sziasztooook! :)

Boldog karácsonyt minden édes kis olvasómnak! Remélem örültök a résznek, én ezzel szeretnék bolfog karácsonyt kívánni mindenkinek! Puszi, kommentelni ne felejtsetek el!! ;)
Loveee and merry xmaaaass! 
Rebecca
xx

A fényesen és meglehetősen  forrón tűző nap sugarait, egy nádfonatú napernyővel próbálom tompítani. A napszemüvegemet lejjebb tolom, és egy halk sóhajjal nyugtázom a látványt. A férjem, amint a türkiz habokba veti magát. Csuromvizes, rakoncátlan hajszálait egy mozdulattal elsimítja az arcából, a fürdőnadrágja félszegen lóg a derekán - hihetetlenül dögös. Én csak lustán nyúlok el a fa napozóágyon, és iszom a látványt.
Nászutunk második napját élvezzük Korfun. A Jón-tenger által körülölelt kis sziget, igazán vonzó turistalátványosság, mégis most nincsenek tömegek a szigeten. Minden olyan nyugodt, mondhatni tökéletes. Délután van, a homokos parton lustálkodunk a napon, vagyis jelenleg csak én, a férjem éppen magára vonja a női egyedek figyelmét. Bár kezdem már megszokni, hogy minden nő elpirulva vigyorog rá, vagy éppen a szempilláját rebegteti.

- Nem szeretném ha megégnél Baby!

Na tessék! Itt is van Mr. Szívdöglesztő, már csak azt kéne kitalálnom, mikor úszott vissza a partra.? A legédesebb mosolyommal pillantok fel fölöttem magasodó alakjára, képes lennék órákon keresztül csodálni Őt! Elpirulok, amikor arra gondolok, hogy még nem szeretkeztünk, amióta itt vagyunk.

- Pedig mindjárt elégek... - suttogom zavarodottan, mire ő elém térdel és hideg tenyerét a combomra nyomja. Ijedten visítok fel, már csak azt veszem észre, hogy ajka puhán nyomódik az enyémhez. - Gyönyörű vagy Mrs. Malik! - mosolyodik el - De azért remélem, hogy bekenhetlek napolajjal!
- Ilyen alantas munkára vállalkozna Mr. Malik? - kuncogok.
- Bármennyire is az, visszautasíthatatlan!

Zayn hosszú ujjai lassú, ügyes simításokkal oszlatják el a bőrömön az olajat, és engem újabb forróság önt el. Megveszek, ha ma sem szeretkezünk!
- Olyan puha a bőröd Baby. Szerencsés vagyok. - mormogja mély hangon.
- Miért is?
- Mert a férjed lehetek. Olyan boldoggá teszel Rebecca! - feleli habozás nélkül.

Megint elgondolkozom. Én is határozottan boldog vagyok, sőt több, mint boldog. Ragyogok, kipihent vagyok, és szerelmes. Elismerően hümmögök, amikor Zayn kikapcsolja a bikinim pántját hátul. Istenem, de vágyom rá!

Amikor vége,z hátsóm ívét simítja végig mutatóujjával, majd - miután engem kellően bepörgetett - egyszerűen csak visszaül a nyugágyába. Akaratlanul is megnyalom az ajkaimat. Most a félénk énemis nyaraláson van, úgy néz ki. Helyette itt maradt a bátor, szenvedélyes Rebecca. Nem is tudom hol rejtőzködött eddig ez az oldalam!
A napfényben megremeg a szempillám. Zayn engem figyel, és ingerlően vigyorog rám.

- Tudom miben sántikálsz, és ha te nem csinálsz semmit, majd én fogok! - összeszűkített szemekkel pillantok rá, ajkaimmal csücsörítek.
- Ó igen? Kíváncsian várom, hogy mit akarsz csinálni.

Nekem sem kell több, felpattanok a napozóágyból, és az ölébe ülök. Meglepetésként és a kemény férfiassága, ami azonnal nekem nyomódik. Szóval csak kérette magát! Halk nyögés tör ki belőle, amint helyezkedni kezdek. Ezt Neked Malik!

- Ha még egyszer megmozdulsz itt duglak meg a parton! - zihálva suttogja a fülembe, mire én összerezzenek. De ha harc, hát legyen harc! Újra megmozdítom a csípőm, mire ő a derekamba kapaszkodik, és még jobban nekem préseli ágyékát. - Reb...könyörgöm...

Suttog, és hihetetlenül kemény. Elértem, amit akartam, gonoszan állok föl az öléből, és huppanok bele a fa napozóágyba. Hirtelen egy szőke lány jelenik meg. Valószínűleg pincérnő lehet, az öltözékéből ítélve. Zayn kapkodva vesz az ölébe egy törölközőt, mire én fölnevetek, kicsit sem finoman. Utána már csak a dühös pillantásait tűröm.
A pincérlány értetlenül néz, majd megkérdezi, hogy fogyasztunk-e valamit.?

- Szomjas vagy? - kérdezi a még mindig dühös férjem.
- Igen - motyogom.
- Mit kérsz?
- Amit te. - mosolygok negédesen.
- Akkor két pohár gyömbért, és egy vaníliás fagyi kelyhet kérünk.

Felnézek a lányra, aki elpirultan figyeli a férjem. Miután gondosan lejegyzetelte a kéréseinket, eltűnik. Kicsit megijedek, amikor megérzem Zayn ajkait a nyakamon. Apró puszikkal, harapásokkal illeti a nyakam, majd kezével a combomat simogatja. Ezután teljesen elvesztem gondolataim fonalát. Hirtelen ér a kérdése.

- Van kedved úszni? - a kezét nyújtja, én pedig kábán pillantok fel rá. Felettébb vidám az arca, pajkosság csillan a szemeiben - egyáltalán nem olyan, mint, aki a leszidásomra készülne a kis... incidens miatt. Mérlegelem a lehetséges dolgokat, amik megtörténhetnek. Amikor nem válaszolok, lassan megcsóválja a fejét. - Azt hiszem, szükséged van egy kis ébresztőre. - hirtelen felkap, és könnyedén veti át a testemet a vállán. A fenekemre csap, én pedig felvisítok a meglepetéstől.

- Zaaaaayn! Tegyél le! - megtaláltam a hangom. Ez biztató.

Miközben Zayn továbbra is nevetve cipel a tenger felé, a parton lustálkodók egy része mosolyogva figyeli a jelenetünket. Érdeklődve pillantanak felénk, még a szőke pincérlány is.

Mikor már a hasamig ér a víz talaj kerül a lábam alá. Zayn vigyorogva kémleli az arcom, a reakciómra vár. Megint nem méltóztatok válaszadásra, legszívesebben duzzognék még egy ideig, de Zayn ezt nem így gondolja. Megcsókol, én pedig akarva-akaratlanul is a hajába túrok, és azonnal visszacsókolom. Miután elválunk Zayn élesen beszívja a levegőt, és eltávolodik tőlem. Tekintete perzselőbb, mint a napsütés, pillantása sötét és érzéki.

- Tudom, miben mesterkedtél egész délután. - suttogja.

Lassan beleereszkedik a türkiz, hűvös vízbe. Magával húz, ajka ismét az enyémen. Szorosan rátekeredem, minden porcikája vonz, el akarok tüntetni minden távolságot közöttünk.

- Mi lesz az úszással? - kérdezem hirtelen.
- Van valami sokkal érdekesebb, amit most csinálni akarok.

Körbenézek és megállapítom, hogy már senki sem lát ránk. A biztonság kedvéért behúzódunk egy szikla mögé.

- Baby... - nyög fel Zayn. A csuklójára tekeri vizes tincseimet, és hátrabillenti a fejem. Csókokkal halmozza el a nyakamat.
- Zayn! Kívánlak.Nagyon! - nyögöm.
- Hidd el én is. De nem mindenki szeme láttára..
- Zayn senki nem lát minket! - korholom.

Zayn csak a fejét rázza. Pedig azt hittem, szeretkezünk a tengerben. Az alsó ajkába harap, hogy elfojtsa a nevetést. Haragszom rá, felcsigáz, aztán meg lógva hagy... Lebukik a víz alá, aztán pár méternyire tőlem felbukkan, majd úszni kezd.

*

.A luxus apartman fürdőszobájában veszem magamra a köntösöm, egy kellemes zuhanyzás után. A hajamat átdörgölöm egy törülközővel, majd előveszem a mangó illatú testápolóm. A tenger sós vize hihetetlenül kiszárította a bőröm, nem is beszélve a hajamról. A csipkés fehérneműk felkapkodása után, felveszek egy hálószerű anyaggal befedett toppot és egy fehér rövidnadrágot. Lábaimat átkenem az illatos krémmel, utána visszatérek a fürdőbe és megigazítom a nyirkos hajam. Nem szárítom meg, hagyom, hogy szétterüljön a hátamon. Az eljegyzési  gyűrűmet felcsúsztatom az ujjamra, megállíthatatlan mosolygási kényszer tör rám.

A nyugodt, érzelgős idillbe a férjem 'rondít' bele. Arcán több érzelem is megjelenik, úgy, mint a csodálkozás, az aggodalom, a düh, és valami mélyebb: a vágy. Nem értem, miért ideges, vagyis...talán azért, mert akkor 'tűntem el', amikor ő még javában a vízben lubickolt. Ne nézz így Malik, megérdemelted!

-  Ó, itt az elveszett feleségem! - kicsit talán gúnyos mosoly húzódik arcán.
- Egész végig itt voltam. Úgy gondolod elkószálnék? - kuncogni kezdek.

Zayn végigmér csodás barna szemeivel, elismerően hümmög és egyre csak csökkenti közöttünk a távolságot. Elmosolyodom én is teszek néhány lépest feléje, majd a nyitott ajtót bezárom, és elfordítom a zárban a kulcsot. Zayn átkarolja a derekamat, a háló felé irányít, gyengéden a karjaiba vesz, és átvisz 3  küszöbön. Hirtelen nevetnem kell, de azonnal 'megkomolyodok', amikor végigfektet az ágyon.

- Szóval mire vágysz Mrs. Malik? - kérdezi miközben a nyakamon nedves puszikat hagy. Felnyögök.
- Rád. - suttogom. Hihetetlen, hogyan képes ennyire elvarázsolni!?
- Pontosabban. Mit szeretnél, mit csináljak veled? - érzéki a hangja.
- Szeretném ha megcsókolnál, aztán levetkőztetnél... - ismét elvesztem a hangom, amikor felgyűri a pólómat, majd puha, mézédes ajkait az enyémnek nyomta.
Puszikat nyom a hasamra, egyre feljebb és feljebb. Kibújtat a pólómból, ajkait megnyalja, kezével a melltartóm kapcsát keresi. Megint kuncogok. Direkt olyat vettem fel, aminek elől van a kapcsa.

- Ne szöszmötölj ennyit Zayn! - bosszús a hangom.

Megfogom a pólóját és közelebb húzom magamhoz, hogy újra megcsókoljam. Felgyűröm a fekete atlétáját, a nagy lábujjamat beakasztom a fürdőgatyája szegélyébe, és lassan lejjebb tolom a csípőjén. Csillogó szemekkel néz rám, s szája szexi félmosolyra görbül.

- Gyönyörű vagy. - suttogja a fülembe, megharapja a fülcimpámat, mire én beletúrok a hajába.

A fehér forrónadrágom is a földön landol, halk puffanással érkezik a többi ruhára, úgy, mint a bugyim. Csodálkozva pillantotok fel rá, lejjebb csúszik és szétteszi a  a lábaimat, és apró puszikkal halad végig előbb a jobb majd a bal lábam belső felén. Mikor elér a 2 combom tengelyéhez megérzem puha ujjait a középpontomon. Ujjait lassan mozgatja bennem, kínoz, és piszkos gondolatokat suttog a fülembe. Brrr..teljesen 'megfertőzi' a fantáziám.

- Most már csak az enyém vagy...örökre! - suttogja és belém csusszan.

Kezeink összekulcsolódnak a fejem mellett, és ajkaink folyamatosan súrolják egymást. Néha lopunk egymástól egy-egy csókot, hogy elfojtsuk hangos zihálásunk. Ujjaimat puha tincsei közé vezetem, s egy kicsit meghúzom, majd tarkóján keresztül a hátára vezetem a kezeimet. Hosszú körmeimet húzogatom az érzékeny bőrfelületen, miközben lábaimat a csípője köré fonom.
Érzem, mint épül bennem a mindent elsöprő érzés, a kellemes bizsergés az alhasamban egyre erősödik. Elveszünk a pillanatokban, már csak arra leszek figyelmes, hogy én diktálom a tempót. Hosszú hajam fátyolként borítja be arcunkat, miközben ajkainkat összeérintjük. Érthetetlen szófoszlányok hagyják el ajkaimat, miközben a minden pillanatát kiélvezem a gyönyörömnek. A kezeim remegnek, így alig bírom magam tartani. Pár másodperc múlva erőtlenül dőlök Zayn mellkasának, miközben ő kicsusszan belőlem és magához húz. Behunyom szemeimet, és próbálok egyenletesen lélegezni. Érzem, hogy Zayn megsimítja az arcomat, így mosollyal az arcomon, kielégülten, szerelmesen bóbiskolok el a mellkasán.

5 megjegyzés:

  1. Cuki befejezése az egész sztorinak,én örülök,hogy olvashattam.Ha esetleg lesz már sztorid,akkor mindenképp rakd ki ide,vagy a csoportba,én szívesen olvasnám.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű befejezés!!*.* számíthatsz arra , hogy párszor a történetet el olvasom előröl :)) ♥♥

    VálaszTörlés
  3. woooow. Nagyon jó lett. Most írsz valamilyen blogot??? Ha igen, akkor leírod nekem ide a linket???? Lécci....:p :p :D :) Amúgy imádtam :)))) <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus volt - mondhatni kielégítő. :P Bár nagyon sajnálom h vége.... Még olvastam volna pár hasonló részt ;) Szerettem a sztorit a további blogjaidat is. nagy várakozással fogom olvasni :33
    Pussz
    Aub. XX

    VálaszTörlés
  5. Ha van más blogod még kérlek..nagyon rélek linkeld..ha azis uygan ilyn jó hát tuti siker..komolyan ezt egy önyvbenkéne megírni vagy nemistudom..hát ez fantasztikus ,gratulálok:)
    puszi

    VálaszTörlés