2013. február 14., csütörtök

8*

Sziasztok! 

Nagyon szar napom volt ma, mert egyik osztálytársam, akit eddig szívesen hívtam barátnőmnek,  mondjuk úgy becsapott. És mivel megmondtam neki a véleményem, ő megsértődött. Ilyenkor rajzolódik ki az igazi jelleme egy embernek...
Na mindegy is...megint nem ez a lényeg, de köszönöm, hogy TI itt vagytok nekem! Nagyon szeretem minden egyes olvasómat, és nagyon, de nagyon jól esnek a kommentjeitek. 
Lássátok kivel van dolgotok, itt a következő fejezet, ami szerintem elég aranyos lett...:D
Ide is kérek egy pár komit! *.*

Ölelés minden kedves olvasómnak *.*

Rebecca
xx

- Menjünk! Késő van!- mondtam és egyúttal indultam is, de Zayn földbe gyökerezett lábakkal állt.- Na! Zayn! Nem jössz?
- Most azt akarod, hogy aludjak veled?- kérdezte vigyorogva.
- Igen.- vágtam rá azonnal.
- Mi ez a hirtelen magabiztosság?
- Hát...hatással vagy rám.- mondtam, majd szorosan mellé léptem, és a fülébe súgtam- Nem is akármilyen hatással.
- Te...te! Hé ez nem ér! Ezek az én módszereim! Mit művelsz velem te ördögi nőszemély?!- nevette el, magát, majd kézen fogva hozzám indultunk...

***

- Mik ezek az Isteni illatok?- jött le mosolyogva a konyhába egy félmeztelen Zayn...
- Én már nem vagyok éhes.- mondtam, majd elpirulva őszinteségem miatt, visszafordultam a palacsintákhoz.
- Mit mondtál?- suttogta, miközben átkarolta derekam.
- Semmit.- mondtam, majd kiszabadulva karjaiból, az asztalhoz léptem.
- Leyla?
- Nincs itthon.- mondtam, majd elmosolyodtam.
- Min mosolyogsz?
- Áll még a randi?
- Persze.

Épp pakoltam el, mikor Zayn egy puszit nyomott az arcomra...aztán a nyakamra.
- Mit csinálsz?- kérdeztem kissé remegő hanggal.
- Semmi olyat, ami Neked ellenedre lenne.

Felültetett a konyhapultra és édes csókot nyomott ajkaimra. Apró csókokat hintett arcomra és számra, de képtelen voltam reagálni. Ezt észrevéve, el akart tőlem húzódni, de tarkójára simítva kezem közelebb húzom magamhoz. A finom csókok után, nyelvével végigsimított alsó, majd felső ajkamon, amik utat engednek neki... Lábaimat csípője köré fontam, és így folytattuk tevékenységünket.
Nem túlzok, ha azt mondom ez volt életem legszenvedélyesebb csókja...
Magduuch-8a1b81cfba0eb247c8bd_large

- Kérlek Zayn...én nem akar...
- Shhh! Tudom, hogy nem akarsz tovább menni. Én tudok várni rád!- puszilt meg utoljára, majd lesegített a pultról.
***
- Zayn! Úr Isten! Ez csodálatos! Hova hoztál?- csodáltam a szemem elé táruló gyönyörű területet. A sziklák által körbeölelt kis tavon meg-megcsillant a nap fénye, ami elég ritka volt Bradfordban, még nyáron is. A mai napon nagyon meleg volt, és szinte égetett a nap.
- Ide szoktam eljönni szórakozni. Mármint fürdeni a haverokkal.- mondta, miközben felnevetett kissé félreérthető mondatán.
- Értem! Nyugi!- simítottam végig enyhén borostás arcán, mire ő kissé megremegett.
- Jól áll ez a felső, meg ez a sort...- csúsztatta kezeit derekamra.
date
- Köszi. Sétálunk egyet?
- Persze.

- Aú! Hülye cipő!- mondtam, majd megvizsgáltam a fájó területet.
- Mi történt? Jól vagy?- kérdezte aggódva Zayn.
- Ahha, csak feltörte a lábam a cipő.
- Gyere!- mondta Zayn mosolyogva, majd a hátára vett.
3106555077_1_3_c0cggvta_large- Ez így egész jó!- mondtam, majd egy puszit nyomtam a nyakára.
- Ha ezt csinálod leejtelek!- nevette el magát.

- Akkor befejeztem! Nem akarok a földön landolni!
- Hát nem biztos, hogy abba kellene hagynod...
- Zayn! Inkább menjünk fürdeni.- mondtam, majd előre lógattam kezeim.
- Rendben.





- Olyan gyönyörű ez a hely!
- Szerintem is, de te még szebb vagy...- miközben közelebb lépett hozzám.
- Zayn...most tényleg mi van köztünk?
- Ezt majd később. Hidd el este kiderül!- kacsintott.
- Okéééé....

Hosszas hezitálás után a tó partján telepedtünk le. Leterítettünk egy nagy kockás pokrócot, és ráhelyeztük a kosarat, amikben a dolgaink voltak. Gyorsan levettem a falatnyi sortomat, és trikómat, majd a naptejet vettem elő a kosárból. Egy egyszerű fekete bikinit viseltem, hajamat kontyba kötöttem, és felvettem a napszemüvegem.
530599_414209128662055_721492040_n_large- Zayn?
- Ige...Úr Isten...- mondta tátott szájjal.
- Baj van?- kérdeztem félénken.
- Ne-nem csak olyan szexi vagy Szépségem!- mondta, majd egy lépéssel közelebb jött.
- Öööö, hát köszönöm...- pirultam el, majd ránéztem.
Akkor vettem észre, hogy nincs rajta póló... A látvány, hogy is mondjam... Igazán szívdöglesztő látványt nyújtott...
- Csak nem érdekellek?- kérdezte a fülembe suttogva, miközben kezeit derekamra simította.
- Ööö ta-talán.- mondtam remegő hangon.
- Helyes.- nyomott egy puszit homlokomra.
- Csak annyit akartam kérni, hogy bekennél naptejjel?- kérdeztem halkan.
- Persze.- mondta vigyorogva.
- Ez nem ér!
- Mi nem ér?
- Te élvezed, hogy én zavarban vagyok!- durciztam.
- Na, ne ál durcázz itt nekem!- kezdte el bekenni a hátam, bár néha a keze egy kissé elkalandozott...

- Zayn!- visítottam, mikor a melltartó pántjánál "ügyeskedett".
- Jól van! Értettem...csak túlságosan felébresztetted az érdeklődésemet.- mondta, mire én automatikusan a fürdőnadrágjára néztem.
Mit ne mondjak...igaza volt.

Az egész napot fürdéssel és napozással töltöttük. Zayn, vagy hatszor a víz alá nyomott, de engem sem kellett félteni...
Annyira jól éreztem magam, mint még soha! Mellette biztonságban érzem magam, ráadásul amint hozzám ér megremeg a hasam.
Azt hiszem...szeretem...

5 óra felé haza indultunk, majd 6 óra után elbúcsúztunk egymástól...
Zayn elment,de Ley nem volt itthon, így egyedül voltam. Egyszerre csak furcsa zajokra lettem figyelmes...

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett !! siess a kövivel! mert imádom az egész történetet! :DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöööm *.* Ígérem igyekszem :) A kedvem egy fokkal már jobb is :D

    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OHHHH NOOOOOO! Mooost féle....nem...nem félek! :D
      Maaaajd leeesz valamikor fejezet >.<
      Me 2 :)

      Rebecca

      xx

      Törlés
  4. Ne ez nem ér!! Itt abbahagyni! Gonosz vagy!! Lesz ma még folytatás?? Függő lettem...:)
    Ronii
    xxx

    VálaszTörlés
  5. Jóó jóóó bocsiii ^^ Ígérem hamarosan lesz fejezet (;
    Nagyon köszönöm a komit, javul a kedvem ^^

    Rebecca

    xx

    VálaszTörlés
  6. héééjj ez meg hogy képzelted?! ezt túl izgiii! nagyon jó am és siess nagyooon!! :DD

    VálaszTörlés
  7. Ajjajj! Ez most leszidás lett volna? :O
    Köszönöm szépen örülök, hogy tetszik :D
    Igyekszeeem (;

    Rebecca

    xx

    VálaszTörlés
  8. Ez a tortenet engem egy filmre emlekeztet....A felhok folott 3 meterrel! ...nem toom miert de nekem errol a tortenetrol ez a film jut eszembe! :)) :) Amugy nagyon jo! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, miért érzed így, de minden esetre nem baj! :) Örülök, hogy tetszik :)

      Becca
      xx

      Törlés