2013. március 23., szombat

II. 2*

Amint kilépett a folyosóra anyám és Zayn fura idegesség telepedett rám. Nem tudtam mit akar anyám Zayntől és ez megrémített. A kezembe vettem a telefonom. Végignéztem néhány közös képet, amit Zaynnel készítettem. Mind a ketten fülig érő mosollyal meredünk egymásra. Óvatosan ajkamat harapdáltam, és elmosolyodtam. A vigyor hamarosan ráfagyott az arcomra, mert visszatértek a "látogatóim". Vajon most mi lesz?- tettem fel magamban a döntő kérdést.

***

Délután van és a cuccaimat pakolom egy táskába. Fáradt vagyok, és meggyötört a tegnapi történések miatt. Anyám hirtelen látogatása a varratszedés...Mindegyik fájdalmas csak az egyik fizikálisan a másik pedig lelkileg.
- Segíthetek valamit Szépségem?- kérdezte mosolyogva barátom.
Némán meredtem rá egy pillanatig, majd megráztam a fejem. Vigyorogva nézte tovább az ügyetlenkedésem.
Gyorsan repült az idő, de elég lassan haladtam mivel, fájtak a hegek. Zayn egy pillanatra sem tágított mellőlem, minden mozdulatomat árgus szemekkel figyelte.

Tegnap este anyám visszament a mostani pasijához, mint kiderült Jack a neve a szerencsétlen illetőnek. Zayn elég megdöbbentő dolgokat mondott el. A büfé esti magányában intézett beszélgetésnél, anyám megpróbálta rávenni barátomat, hogy hagyjon el. Nem tette. Semmi pénzért, semmilyen áron. Így anyám újra New Yorkban kötött ki...
 

***

- Nem akarlak elveszíteni!- kiáltott rám barátnőm.
Éppen egy újabb veszekedést eredményezett a viselkedése. Miért kell így viselkednie?
- Ne legyél féltékeny megint!
- Hidd el, csak jót akarok. Nehéz...de változtassunk a dolgokon. Kell egy barát nekem is és akkor talán nem leszek ilyen boldogtalan. Segítesz?
- Ebben én, hogy tudnék segíteni?- nevettem fel.
- Gyere el velem a Funky Buddha-ba.
- Rendben. De ígérd meg, hogy nem leszel féltékeny.
- Ígérem, csak vigyázz magadra!- ölelt át szorosan Leyla.
- Olyan jó, hogy van egy ilyen barátnőm, mint Te.
- Miért én milyen vagyok?
- Nem sorolom fel a jó tulajdonságaidat, mert akkor rád tör az "egós" éned, azt pedig nem akarhatja senki. Legyen elég annyi, hogy te vagy a legjobb barátnőm.
- Köszönöm! Te is nekem! De most igyekezzünk! Segítesz elkészülni?
- Persze!- válaszoltam mosolyogva.
Bgdutepcqaaoyfe_large
- Ez a ruha csúcs! Olyan mintha rád tervezték volna! Csak...
- Mi a baj vele?- kérdezte meglepetten szőke barátnőm.
- Nem túl rövid?
- Nem.
- Akkor rendben. Hogy tetszik az enyém?
- Nagyon jól mutatsz benne, bár egész visszafogott! Mi ennek az oka?
- Ez visszafogott? Nem igazán...Egyébként nem akarom, hogy az uram féltékenykedjen, vagy éppen verekedjen. És ez a te estéd!- öleltem át.
- Az urad?- kérdezi kíváncsian.
- Igen. Zayn, ha még nem jöttél volna rá. Elneveztem így, de ez maradjon kettőnk között.- kacsintottam.
- Rendben!- nevette el magát.
Tumblr_mk4c42sz1n1s60j8qo1_500_large Tumblr_mj0ovneq7t1rkza01o1_500_large

- Ez a hely iszonyatosan jó!- kuncogott Ley.
- Ezt most a klubbra vagy a pasikra érted?- nevettem.
- A válaszom....hmmm meggondolandó! Mindkettő.
Leyla mosolyra húzta a száját, majd egy üres asztal felé vette az irányt. A kidobófiú lassan, lehajtott fejjel vánszorgott az asztalunk elé, majd felnézett. Alig láthatóan elmosolyodott, majd megszólalt.
- Mit hozhatok a gyönyörű hölgyeknek?- kérdezte kivillantva ezerwattos mosolyát. A haja világosbarnának hatott a fényben, szeme kéken fénylett.
- Én egy Cristal-t kérek.
- Hmm...meglepően jó választás.- kacsintott Leylára a kék szemű srác.
Barátnőm mellettem olvadozott, de nekem hála ezt nem vette észre a fiú.
- Én egy Mojito-t.- mosolyogtam.
- Ez is jó ízlésre utal. Esetleg valami mást?
- Köszönjük, de egyenlőre nem.
- Ha nem veszik tolakodásnak, megtudhatnám a nevüket.
- Leyla...- vigyorgott barátnőm.
- Rebecca.
- Gyönyörű nevek. Én Ross vagyok.- kacsintott, majd a pult felé vette az irányt, és pár percen belül megérkezett az italainkkal.
- Tessék hölgyeim. A műszakom véget ért...és nem bánnák, ha csatlakoznék?
- Nem...sőőőt örülnénk neki!- pirult el Ley.
- Akkor hozhatom a következő kört? Jack Daniel's?
- Rendben.

Már a 3. körnél tartunk és kezdem, azt hinni, hogy ez a pasi le akar minket itatni...
Leyla szó szerint, issza minden szavát, és nevetségesen sokat vigyorog. Mi lesz ebből? Semmi jó az biztos...

Sziasztok!!

Bocsánat a sok késés miatt, de borzalmas volt a hetem....ne is részletezzük. De itt van a rész! Sok szeretettel Nektek! A következő részek általában 2-3 naponként "érkeznek" majd. Köszönöm az előző részhez a komikat, jobb kedvre derítettek. Hihetetlen, hogy mennyi szeretetet tudtok adni...szerintem nem is sejtitek :)
Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, és sok komit és pipát kapok ;) 

Nagy ölelés, és sok szeretet::
Becca
xx

8 megjegyzés:

  1. nagggyon jóóóóó!! :33 remélem sietés van a kövivel :DDD

    VálaszTörlés
  2. megint első komi :33 amúgy miért nem fog már Lorette komizni? :O :(( nem lesz kivel "lájkolósat" játszanom :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1st...
      Mondjuk úgy, ez volt az ő döntése :C
      Majd meglátjuk, lehet, hogy lesz valaki aki vevő a játékra :DDD
      Becca
      xx

      Törlés
  3. Nagyon joo lett!Ezert varom a kovetkezo 2-3 napot,hogy olvashassak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm :') Remélem nem fogsz csalódni ;)
      Becca
      xx

      Törlés
  4. nagyon jó lett!ügyi vagy! <33 váromm a kövit :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) igyekszem jót és időben hozni ;) <3
      Becca
      xx

      Törlés