2013. június 8., szombat

II. 16* és II. 17*

Kedves Olvasóim! :)

Itt a meglepetés rész, vagyis részek, merthogy kettőt hoztam egyszerre!:)
Imádom minden olvasómat ,és igazán megérdemlitek! Köszönöm a sok támogatást! :)
Az első fele +18-as, a második...a másodikat nem tudom jellemezni, megvan a sajátos hangulata minden esetre. Szeretném, ha ehhez SOKAN KOMMENTELNÉTEK, mert mostanában, nem túl sokat kapok ://
Köszönök szépen mindent még egyszer nektek, jó olvasást, remélem tetszeni fog! :)
Becca
xx

- Aludjunk. Fáradt vagyok.- pusziltam meg tökéletes ajkait, majd fölvettem a pólóját.
- De most miért?- nevetett rekedtesen, mire én kicsit elgyengültem. Olyan csábító a gondolat...
- Zayn. Részeg vagy, én pedig fáradt, és egyébként is vendégeink vannak.
- Tudod, mennyire akarlak? Mert én tudom. És azt is, hogy te is ugyanennyire szeretnéd.- vigyorgott rám, majd a nyakamba puszilt, és óvatosan elkezdte szívni a területet.
Végleg elgyengültem. Nem érdekelt, hogy meghallanak bármit is a többiek. Ez a mi éjszakánk
lesz....

Az este valóban csodásan sikerült...vagyis szépeket álmodtam. Mialatt zuhanyoztam Zayn szépen bealudt.
Még most is nevetek, ha visszaemlékszem a látványra. Egy probléma viszont volt. Egész éjszaka nyitva maradt az ablak - amit nem tudom ki nyitott ki - , ezért  nem is kellene meglepődnöm, hogy reggel eldugult orra, karikás szemekre, és piros arcra keltem...
A többiek rejtélyes módon felszívódtak, csak egy cetlit találtam az éjjeliszekrényemen, ami Zayn hollétét tartalmazta.
Lementem a nappaliba, és megágyaztam. Gyorsan készítettem egy forró teát, és összegubóztam a kanapén a testem körül egy pléddel. Egy százas papírzsepis doboz pihent mellettem, miközben a lázamat mértem.

- 38.8. Mondhatom szuper!- mérgelődtem.
Legszívesebben áthívtam volna Zaynt, de nem akartam, hogy megbetegedjen. Társaság, és értelmes elfoglaltság hiányában aludni készülődtem. Nagy nehézségek árán újra felkeltem, és kicsoszogtam a konyhába. A gyógyszeres szekrényből előhalásztam a lázcsillapítót és az orrspray-t. Bevettem egyet a pirulából, majd fújtam a légzésemet könnyítő anyagból.
Visszamásztam az ideiglenes ágyamba, és épp készültem volna aludni, mikor kopogtak az ajtón. Magamba bosszankodtam egy sort, majd felvettem a kék köntösöm, és az ajtóhoz sétáltam.

Zayn állt az ajtóban hatalmas mosollyal az arcán. Szorosan hozzábújtam, de rögtön el is húzódtam tőle. Nem akartam, hogy miattam szenvedjen egy hülye betegséggel. Értetlen fejjel fürkészte arcom, majd beljebb tolt a lakásba, és becsukta utánunk az ajtót.
Szinte azonnal visszabújtam a melegséget adó paplan alá, és Zayn is helyet foglalt melletem..

- Miért nem szóltál, hogy beteg vagy? - mondta ridegen, ami megijesztett.
- Nem akartam, hogy elkapd ezt a nyavalyát. Egyébként, csak ma reggelre lettem náthás.
- Akkor is! Tudni akarok mindig mindent, ami veled történik!
- Rendben.- forgattam meg a szemem.
- Ezt ne csináld!
Zayn a tarkómra tette a kezét, majd idegesen elhúzta onnan.
- Lázas vagy. Fázol?- kérdezte egy pimasz mosollyal szája sarkában. Mi ez a hirtelen hangulatváltás?
Lassan megérintette a karomat, majd összekulcsolta kezeinket.
- Igen. Az előbb mértem a lázamat, és eléggé fázom.- húztam magamra még jobban a pokrócot. Nem néztem a szemébe, de tudtam, hogy mosolyog.
- Ha akarod szívesen felforrósítom a hangulatot. Nem lenne rossz...- kacsintott.
- Nem akarom, hogy elkapd.
- Engem meg nem érdekel, ha elkapom. Legfeljebb akkor, majd Neked kell ápolni. És egy szexi ápolónő senkinek sem árt. Főleg, hogy te csak az enyém vagy! És tegnap sem fejeztük be, amit elkezdtünk!- vigyorgott.
- Ja, mert "valaki" ügyesen bealudt!- fontam össze magam előtt a kezemet.
- Sokáig zuhanyoztál!
- Disznó vagy Zayn!- fordultam el tőle.
- Te meg egy hárpia vagy!- a rideg hangra, odakaptam a fejem.
- Ó igen? Múltkor még baby, szépségem, kincsem, szerelmem, kicsim voltam...
- Azt hiszem igazad van, de az akkor volt.- csipkelődött tovább.
- Ajj. Zayn!
- Igen? Talán szeretnél valamit?- kacsintgatott.

LargeAprót bólintottam, és ajkamba haraptam, mire ő karjaiba vett, és felsétált velem a szobámba. Óvatosan letett az ágyra, és elmosolyodott.
- Még így is gyönyörű vagy!
- Nem éppen!- nevettem el magam, és tüsszentettem egyet.- Na tessék!
- Sajnálom, hogy megfáztál miattam.
- Dehogy! ne beszélj ekkora baromságokat! Azért fáztam meg, mert az éjszaka közepén nem éppen kellemes nyitott ablaknál aludni, én meg lusta voltam felkelni!- nevettem fel kínosan.
- Akkor is sajnálom. Kiengesztelni azért még szabad, ugye?- villantott egy kaján vigyort.
Kezem a pólója alá csúsztattam, mire ő halkan felnyögött. Száját a nyakamra nyomta és szívogatni kezdte a vékony bőrt.
Karjaimat a nyaka köré fontam, mire ajkait majdnem az enyémekhez érintette. Nem csókolt meg, csak a gerincem vonalán húzta végig mutatóujját, amitől megborzongtam.
Pólómat, hamar lehúzta rólam, aminek hiányában kissé reszketem. Gyorsan ő is levette a felsőjét, és hozzám simult.
Kicsit feljebb toltam, és végig néztem a felső testén. A mutató ujjamat végig húztam a hasán, és a V-vonalán, mire megremegett.
Hard party with you - e-mailes történet ;)))))) NAGYON KOMOLY
- Samantha! –kiabált fel sokadszorra a bátyám a lépcső aljából
- Ne kiabálj, nem vagyok süket! –kiáltottam vissza
- Akkor meg ne csinálj úgy, mint aki a fülén ül. Gyere le! –mondta
- Jó rendben –tettem le a laptopomat az ölemből
Összehúztam magamon a bátyám méretes pulcsiját és kicsoszogtam a szobámból. Nem szerettem olyankor lemenni a földszintre, mikor itt vannak a haverjai. Olyankor mindig a hátsó konyhai lépcsőn osonok le. Leérve megálltam a lépcső aljában és kérdőn néztem Andyre.
- Ezt nem gondoltad komolyan ugye? Ott akarsz állni? –nézett rám Andy
- Jó nekem itt – rántottam meg a vállamat
- A húgod még mindig nehéz eset –állt fel Harry és odavitt a kanapéhoz
- Még itt vagyok. Akkor beszéljetek ki, ha nem vagyok itt. –babráltam az ölemben lévő párnával
- Pusztán szeretetből bántunk –borzolta meg a fejemet a bátyám
- De jó nekem –öltöttem rá nyelvet
- Pimasz. –lökött meg
- Ne lökdöss, inkább áruld el miért kellett lejönnöm –mondtam
- Szóval este buli lesz –mondta Andy
- És? –néztem rá értetlenül
- Mi és? –nézett ő is ritka értelmesen
- Mi közöm nekem ahhoz, hogy te este buliba mész? –kérdeztem
- Nem megyek. A buli jön ide. –magyarázta
- Oké. Felőlem azt csinálsz idelent amit akarsz –álltam fel
- Na látod ez benne a lényeg! Te is lejössz –húzott vissza
- Mi? –döbbentem le
- Szeretném, ha te is lent lennél a bulin. Olyan ritkán bulizunk együtt. –nézett rám nagy szemekkel
- Nem Andy! Tudod, hogy nem szeretek bulizni és leégetni sem akarlak a bénázásommal –húztam ki a kezemet
- Ne csináld már! Mind szeretnénk, ha lejönnél! –mondta Louis
Kétségbeesetten néztem végig a fiúkon, de mindegyik arcán azt láttam, hogy egyetértenek Louissal.
- De nincs mit felvennem –fordultam ismét a tesóm felé
- Ezt buktad. Tudom, hogy anya mindig vesz neked csini ruhákat. –kacsintott
- Mégis…mégis honnan tudod ezt? –tátottam el a számat
- Van egy besúgóm apa személyében. Szeretnék ők is, ha kicsit kimozdulnál néha és buliznál –ölelt meg
- Látom nincs esélyem igaz? –kérdeztem
- Nincs! –jött az egybehangzó válasz mind a 6 fiútól
- Rendben –sóhajtottam és felmásztam vissza az emeletre
Legalább annyi előnye van, hogy itt bármikor leléphetek a buliról és feljöhetek a szobámba. Senkinek nem fog feltűnni, legalábbis Andynek a buli kezdete után 1-2 órával tuti nem. Ledobtam az ágyra a pulcsit és elmentem készülődni. Letusoltam, megmostam a hajamat majd nekiálltam ruha után kutatni. Sajnos igaza volt Andynek abban, hogy anya előszeretettel vásárol nekem ruhákat. 1 órás válogatás után, egy krémszínű nyakba akasztós ruha mellett döntöttem. A háta ki volt vágva elég rendesen és combközépig ért az egész. A gáz az volt, hogy ez volt a legszolidabb ruha, amit a szekrényben találtam. Sürgősen el kell beszélgetnem anyával arról, hogy milyen ruhákat akar rám aggatni! Már ha ez nevezhető ruhának. További
fél órás nyüglődést vett igénybe az, hogy vegyek melltartót a ruha alá vagy sem. Ki volt vágva a háta és olyan hülyén nézett ki, hogy a fehér melltartó pántja látszódik. Fintorogva álltam a tükör előtt, míg végül arra jutottam, hogy nem veszek. Más esetben kétségbeesetten rohangálnék fel alá a szobában, de most itthon leszünk. Amíg nem kezdődött a buli betelepedtem a laptopom elé és filmezni kezdtem. Annyira belemerültem, hogy mikor Andy bekopogott, mondván kész vagyok-e még sehol nem tartottam. Az órára pillantva láttam, hogy már fél 9 van. Berohantam a fürdőbe és nekiálltam megszárítani a hajamat valamint sminkelni. Felvettem a ruhát, hozzá a kiválasztott fehér cipőt és megálltam a tükör előtt.
- Hugi! Remélem, nem arra készülsz, hogy fent maradsz! –hallottam Andy hangját
- Nagyon csábító gondolat –szóltam ki
- Ne is reménykedj! Gyere le, lent várlak –mondta
- Rendben –sóhajtottam és megigazítva a ruhámat kimentem
A házban, már ahogy láttam nagy volt a nyüzsgés, jó páran már megérkeztek. Nem néztem senkire se rá, lehajtott fejjel mentem végig a folyosón. A lépcsőhöz érve lenéztem és láttam, hogy Andy a fiúk társaságában vannak. Összeszedtem magamat és lementem a lépcsőn.
- Tessék itt vagyok. Most boldog vagy? –álltam meg Andy mellett
- Igen. Gyönyörű vagy –forgatott meg
- Wow. Rád se lehet ismerni –mért végig Harry
- Ne túlozzatok –kotortam előre a hajamat
- Igaza van Andynek. Gyönyörű vagy –szólal meg Zayn
- Köszönöm. –motyogtam zavaromban
- Most hogy végre te is lejöttél, bulizzunk! –kiáltott fel Louis és a fiúkat maga után vonszolva bele vetette magát a tömegbe
- Tényleg nagyon jól nézel ki –mondta bíztatóan Eleanor
- Köszi El –öleltem meg
- Gyertek lányok! –hívott minket a Larry páros mire mi is csatlakoztunk a fiúkhoz
Eleinte nagyon feszéjezve éreztem magam, még a táncolás se ment aztán kezdtem feloldódni. Andy folyamatosan hülyült velem és próbált oldani. Ebben leginkább Zayn volt leginkább a partnere én pedig olyankor mindig elvörösödtem. Sokszor hallottam tőle, hogy nem tud táncolni, ami vaskos hazugság volt! A rohadt életbe, ahogy táncolt az őrjítő volt. Andy valahogy eltűnt mellőlem én pedig őt kezdtem keresni a tömegben, mikor Zaynnel találtam szemben magam.
- Nem láttad Andyt? –kérdeztem
- Tessék? –kérdezett vissza túlkiabálva a zenét
Közelebb hajolva hozzá megismételtem, de valaki meglökött és én egyenesen a karjaiban kötöttem ki. Zavartan pislogtam fel rá, ugyanis a kezei automatikusan a derekamra csúsztak.
- Ne aggódj biztos, itt van valahol. Gyere, táncoljunk –húzott maga után
Zaynnel kettesben táncolni merőben más volt, mint a többiekkel együtt. Ahogy hozzám simulva táncolt miközben kezeivel hol az oldalamat simogatta, hol a hajamba túrt, hol pedig a fenekemen simított végig, na az megőrjített! Nem tudtam betelni vele és viszonzásul hozzá simultam teljesen, a hajába túrtam majd a fülébe suttogtam, hogy mennyire szexi és mennyire akarom őt. Zayn erre felkapta a fejét és a szája rosszfiús mosolyra húzódott. Láttam a szemében, hogy beindította az, amit mondtam. A hátam mögé került és úgy táncoltunk tovább, bár én meghaltam attól, ahogy hátulról simult hozzám és a nyakamat csókolgatta. Hátrahajtott fejjel élveztem a kényeztetését, majd hirtelen szembe fordított magával és megcsókolt. Olyan hirtelen csapott le rám, hogy időm nem volt reagálni. Az alsó ajakamat megharapta mire én belenyögtem a szájába, amit ő ki is használt. Nyelve az enyémet kényeztette, miközben annyira szorított magához, hogy mellem a mellkasához a csípőm pedig az ágyékához simult. Mikor elhúzódott hogy levegőt kaphassunk mosolyogva konstálta, hogy teljesen elolvadtam a karjaiban. Ezt csináltuk egy darabig majd egy hirtelen otthagytam őt a
tömegben és a pulthoz mentem italért. A szívem ezerrel dobogott és már nem nagyon érzékeltem, hogy ki kicsoda a házban. Láttam, ahogy a többiek jól elvannak, megtaláltam a tekintettemmel Andyt is aki épp egy barna kiscsajt szedett fel. Miután lehúztam két pohár martinit vissza akartam menni, megkeresni Zaynt, azonban ő megelőzött. Hátulról hozzám simult és kezeivel a mellemen simított végig.
- Ahw nincs rajtad melltartó –nyögte mély búgó hangon
Nagyot nyeltem és éreztem, hogy érintése nyomán felizgulok. Kezével a ruhán keresztül simogatta a mellemet, amelyek azon nyomban megkeményedtek. Éreztem, ahogy neki is merevedése lesz, ahogy ágyékát a fenekemhez nyomta.
- Egész éjjel játszadozni akarsz? –fordultam vele hirtelen szembe
- Valaki de türelmetlen –nézett rám
- Mondja ezt az, aki már felizgult –mondtam felhúzott szemöldökkel
- Nem gondoltam, hogy ilyen könnyen kiszolgáltatod magad nekem –mosolyodott el és keze a ruhám alá siklott
- Mert nem tudod, mióta várok arra, hogy magamban érezve téged, a nevedet nyögjem –incselkedtem
- Ne csináld –hunyta le a szemét miközben a bugyimat félrehúzva a csiklómat kezdte el simogatni
Önkéntelenül kaptam a mögöttem lévő asztal után és próbáltam megtámasztani magamat. Zayn nekiszorított az asztalnak és két ujját a hüvelyembe dugva erőteljesen ujjazni kezdett. Egyik kezemmel a hátába kapaszkodtam és próbáltam nem hangosan felsikítani a zsúfolt helységben miközben ő még egy ujját belém, dugta és a hüvelykujjával a csiklómat, izgatta.
- Istenem Zayn –karmoltam a hátát az ingén keresztül
- Nyögd a nevem, hercegnőm –utasított lágyan miközben a nyakamat, szívta
- Zayn … ahh!!
Már majdnem elélveztem, mikor kihúzta belőlem az ujjait, és a számhoz emelte őket.
- Nyald le –mondta és én a számba véve egyenként nyaltam le az ujjait kivéve egyet, amelyet ő nyalt le
- Mindig tudtam, hogy édes vagy. De hogy ennyire –csókolt meg vadul tépve az ajkaimat
Kikeveredtünk a tömegből és bementünk a könyvtárba. Zayn bezárta mögöttünk az ajtót majd a kanapéhoz vezetett. Egy mozdulattal kioldozta a ruhám pántját és megszabadított tőle. Lenyomott a kanapéra, letérdelt elém, és a fogaival lehúzta rólam a franciabugyimat. Miután eldobta széttárta a lábaimat és elkezdte a belső combomat csókolgatni. Össze vissza vonaglottam az érintése nyomán mire ő felemelte a fejét.
- Ha nem maradsz nyugton, le kell, hogy fogjalak –mondta mire a lábaimat olyan szélesre tárta amennyire tudta és leszorította őket.
Kicsit játszadozott még velem mielőtt feldugta ismét két ujját, míg a nyelvével elkezdte izgatni a csiklómat. Az előbbiek után nem kellett sok, hogy elélvezzek, ami hamar bekövetkezett. Őrjítő volt, ahogy lenyalta a combomról és a csiklómról az édes nedvemet. Lassan összekapartam magamat és Zaynt a földre lökve elkezdtem vetkőztetni. Mikor meztelenül feküdt már előttem végigcsókoltam lassan az egész testét kezdve a nyakától. Az alhasához érve éreztem, ahogy megremeg kicsit majd a kezembe véve méretes péniszét, elkezdtem kielégíteni. Nyelvemmel végignyaltam majd egész hosszában bevettem a számba, amit Zayn egy hangos morgással díjazott. Nagy meglepetésemre Zayn feltámaszkodott a könyökére és felhúzott magához.
- Fordulj meg szépségem, most jön a második orgazmusod –mondta rekedt hangon és megcsókolt
- Hogy? –néztem rá értetlenül
Zayn megfogott és magára húzva úgy fordított, hogy a jól ismert 69-es pózt vegyük fel. Még soha nem próbáltam ki ezt a pózt és remegtem, mint a kocsonya. Zayn nem sokat tétlenkedett nyelvével máris a csiklómat kényeztette és ujjazni kezdett. Ahogy ott feküdtem kiszolgáltatva neki széttárt lábakkal, éreztem, hogy ez a póz maga a mennyország. Ismét a számba vettem a péniszét és erőteljesen szopni kezdtem miközben ő könnyűszerrel ujjazott meg, mivel teljesen nedves lettem tőle. Éreztem, hogy hamarosan el fogok élvezni, azonban előtte ő élvezett a számba, aminek minden cseppjét örömmel nyeltem le.
* Gyere –húzott fel Zayn
* Várj –mondtam és belelöktem a fotelba
Nem ellenkezett helyette hagyta, hogy én irányítsam most. Terpeszben elhelyezkedtem az ölében és a nyakától kezdve csókolni, kezdtem.
- Teljesen magamban akarlak érezni –búgtam a fülébe
- Ahogy akarod –mondta
Pénisze hegyével a csiklómat kezdte izgatni, de nem bírtam tovább így lassan ráereszkedtem így végre egészében bennem volt. Nagyobb volt és vastagabb, mint képzeltem de a gyönyör, amit okozott le nem írható. Kezemmel a fotel támlájában kapaszkodtam, és fel le kezdtem mozogni a farkán, míg ő a mellemet nyaldosta és szopta. A szobát a sóhajaink, nyögéseink, és a bőrünk egymáshoz csapódásának a hangja töltötte ki. Szerencsére a zene kint olyan hangos volt, hogy semmit nem hallottak odakint. Zayn idővel átvette az ütem diktálását és egyre gyorsabban mozgatott magán. Kicsit kínoztam azzal, hogy megállva körző mozdulatokat végeztem úgy hogy a farka teljesen bennem volt. Kínjában beletúrt a hajamba és óvatosan meghúzta mire újra mozgásra bírt. Mindketten extázisba estünk mégis mindent kihoztunk a helyzetből. Már nagyon közel voltam ahhoz, hogy elélvezzek mikor felállt és ölben átvitt a kanapéra. Ott lerakott rá, lábaimat a nyakába véve erőteljesen kezdett mozogni bennem. Nyögéseink még hangosabbak lettek és a golyói is hangosan csapódtak a fenekemhez miközben önkívületi állapotban lehunyt szemmel nyögött.
- Zayn én mindjárt… aaahh –sikítottam fel miközben elélveztem
- Még egy kicsit –gyorsított még jobban, majd éreztem, ahogy rángatózni kezd bennem, és belém élvez
Leengedte a lábaimat és péniszét bennem tartva, rám dőlt hangosan zihálva. Lágy csókot adott majd a fejét a melleimre hajtotta, én pedig a haját simogattam.
- Úristen –mondtam
- Ha tudom, hogy ilyen kis vadmacska vagy előbb teszem meg feléd az első lépést –emelte fel a fejét
- Életem legjobb szexuális élményében volt részem. Nem vagyok képes a józan gondolkodásra –motyogtam
- Pedig jobb, ha hozzá szoksz, mert mostantól gyakran lesz benne részed –csókolt meg
- Miért? –néztem rá
- Mert mint a barátnőm, gyakran szeretnélek ilyenben részesíteni –mosolyodott el
- Amit csak akarsz - csókoltam meg
TinaPayne
L.
- Talán tetszik?- kérdezte és egy önelégült vigyor jelent meg az arcán.
- Nem is tudom...- kuncogtam.

Kezeimet levezettem a nadrágjához. Ezt már beleegyezésnek vette, és lehámozta a nadrágom. Végigsimított csípőcsontomon, és combom belső felét kényeztette csókjaival.
Erős testével fölém tornyosult. Ajka óvatosan a nyakam hajlatával kezdett játszani. Egyik combomat felemelte és magához húzta, így ágyéka szorosan az enyémhez nyomódott. Ez egy halk nyögést csalt ki belőlem.
- Zayn. Kérlek!- sóhajtottam.
- Megint ilyen türelmetlen vagy? Rossz kislány! Talán szeretsz velem szeretkezni? És, ha most belegondolok miket fogok tenni veled?.- suttogta fülembe az édes,de egyben izgató szavakat.
- Lehet, hogy türelmetlen vagyok, de ez érthető ilyen helyzetben. És igen, imádlak mindenhogyan! Akarlak, most!- suttogtam.
- Már nem félsz tőlem?- tette fel a meglepő kérdést.
- Ez most hogy jön ide? Miért félnék? Kéne?
- Lehet...
- Nem félek, és nem is fogok.

~ Zayn:

Ez a lány teljesen magába bolondított. Ezelőtt nem tudtam a szerelem fogalmát. Minden kapcsolatom a szexre épült, ami már eleve rossz. De vele teljesen máshogy van. Nem csak egy nyári szerelem, és nem csak egy gyors menetre vagyunk jók egymásnak. Vele minden könnyebb. Meghallgatja a problémáim, és leállít, ha éppen elönt a düh, és verekedni kezdenék. Eddig még senkinek nem sikerült, csak neki...

Egymás mellett pihegtünk teljes nyugodtságban, bár én már kissé türelmetlen voltam. Gyorsan magam alá fordítottam a hőn szeretett lányt, és végigsimítottam combja belső felén. Olyan puha, lágy bőre van, mintha simogatna minden egyes érintés alkalmával. Szorosan magamhoz húztam, hogy ne fázzon. Kisimítottam az enyhén hullámos tincseit nyakából, és újra gyengéden szívni kezdtem a forró bőrterületet. Halkan felnyögött, mire én elmosolyodtam.
Ujjait levezette a farmerom széléhez, jelezve saját vágyait, amivel teljes mértékben egyet értettem.
Csodálattal néztem végig barátnőmön, akin egyetlen egy hibát sem tudtam felfedezni. Óvatosan lehúzta rólam a boxerem, és lehunyta szemeit. Még most is szégyenlős... 

Egy gyengéd csók után, egyenesen az ölembe húztam, nem tétováztam. Hangosan felsikított, mire én nyakát borítottam be csókjaimmal. Eldöntöttem az ágyon, és gyorsan mozogtam benne.

- Zayn...- morogta, mire még gyorsabb tempóra váltottam.
A hév teljesen magával ragadott, így észre sem vettem, hogy ajkait összeharapva, lecsukott szemmel viseli a tempót. Halkan nyöszörgött, és igyekezte letörölni az arcára folyó könnycseppet.
Ezeket látva azonnal megálltam.
Mi történt? Hogy veszíthettem el az önkontrollomat? Már megint elcsesztem.
- Sajnálom baby. Annyira sajnálom...Nem akartam fájdalmat okozni. Kérlek ne haragudj!
- Kérlek kicsit lassabban.- suttogta.
- Ha akarod abbahagyjuk...- hajtottam le fejemet bűnbánóan.
- Jól vagyok! Csak régen...
- Értem..Ígérem vigyázok rád, csak szólj, ha fáj! Rendben?
- Rendben.

~ Rebecca:

Azt hiszem ez a nap nem fog a kedvenceim közé tartozni. Inkább felejtsük el...

***

Nemsokára karácsony, de előtte még be kell rendezni a Liverpooli otthonunkat. A festékeket, és néhány bútordarabot már beszereztünk, de még nagyon sok a tennivaló Egész jól haladunk, de az ünnepek előtt mindenképpen végeznünk kell.

- Zayn hova tetted az ecseteket?- kiabáltam a nappaliból barátomnak.
- Öhhm...nézd meg a konyhában.- kiabált vissza.

Az ecsetek előkerülése után nekiláttunk a nappali kifestésének, ami nem bizonyult könnyű feladatnak. Az aprólékosabb munkát én végeztem. Hirtelen idegen érzés fogott el, a hasam görcsbe rándult, és a fürdőbe rohantam.Miután az aznapi reggelimet kiadtam magamból, az ablaknak támaszkodtam, és mélyeket lélegeztem. Ez az eset nem új. Már majdnem egy hete, jönnek rám a rosszullétek, de ezekről Zayn nem tud. Csak a mairól...

- Baby, jól vagy?- kopogott az ajtón Zayn.
- Igen. Nincs semmi baj.- hazudtam.

Tudtam, hogy baj van. És azt is tudom, hogy mi, de képtelen vagyok rá, hogy hirtelen szembesüljek a dologgal. Nem akarom tönkre tenni az életét...

Gyorsan megmostam a fogam, és a kiléptem az ajtón. Zayn idegesen tördelte a kezeit, majd gyorsan magához szorított. Érezte, hogy baj van, de nem szólt egy szót sem, csak hosszú perceken keresztül ölelt, ezzel teljesen lenyugtatva engem. Egy apró puszit nyomtam a nyakára, mire sóhajtott egyet, és visszamentünk a nappaliba.
LargeEstére befejeztük a nappali kifestését, és elhelyeztük a fontosabb berendezési tárgyakat. A szőnyegek, és a nagy kanapék is  helyükre kerültek, úgy, mint a TV, és a videólejátszó is.
A festék szaga még erős volt, de korántsem annyira mint tegnap előtt...

Elégedetten mértem végig a szobát, mely már most igazán családias hangulatot nyújtott. Zayn átkarolta derekamat, és egy puszit nyomott a nyakhajlatomba.

- Fárasztó nap volt a mai.- fordultam meg ölelésében.
- Igen, de összehoztuk. jó kis csapat vagyunk együtt baby.- vigyorgott.


- Ajhh. Szeretlek.- nyomtam egy puszit ajkaira, és csillogó szemeibe tekintettem.
- Én is. Viszont meg kell kérdeznem, mi volt a baj délelőtt?
- Semmi.- hajtottam le a fejem.
- Rebecca!- csattant fel.
- Üljünk le.- suttogtam könnyek között, majd ennek megfelelően tettünk.
- Mi történt? Mi a baj Szépségem?- kérdezte aggódva Zayn.
- Zayn...én azt hiszem terhes vagyok....

11 megjegyzés:

  1. Juuj!Nagyon jó!!Idegesen várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem hiszem el,olyan szemét vagy,itt abba hagyni!
    Nehogy megsértődj imádtam a részt <3Annyiradeannyiradeannyira imádom♥♥
    Gyorsan kövit^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát így megy ez, én szemét vagyok :O
      Tudod ám, hogy nem komolyan mondtad, vagyis remélem :D
      Köszönöööm ♥♥♥

      B.
      xx

      Törlés
  3. Kisasszony... Meg foglak találni. A Google Maps segít meghatározni holléted, ah nem lesz mindennél hamarabb rész. Értve voltam? Remélem. :)
    És hát... huhh. Ez jó volt. Szerintem mindenkinek. Ne, ne érts félre! Mármint... ne értsd ÚGY... :PP Arra próbáltam erős célzásokat tenni, hogy a rész télleg ismét ki'aszottul jól sikerült, csak VÁRJUK A FOLYT.KÖV.-ÖTTT!!!
    Szóval hajrá. És... remélem szép gyerekük lesz *-*
    loxlox
    Pöppen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj! :O Értve vagy :D
      Köszönöm szépen, örülök :))
      Biztos *-*

      ♥♥♥
      B.
      xx

      Törlés
  4. Itt abba hagyni?? Nagyon jó! Kiváncsi leszek Zayn reakciójára! :) Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de így IZGIBB ;) Köszönöm *-*
      ♥♥♥

      B.
      xx

      Törlés
  5. jajjjjj ez tök szupeer :-* imáádom :-*

    VálaszTörlés