2013. augusztus 14., szerda

III. 9*

money is the anthem of succes | via TumblrZayn kíváncsian fürkészte az arcom, miközben a kezét tördelte. Nem tudta mit tegyen, úgy, ahogy én sem. Egy kiadós beszélgetésre lett volna szükségünk, de jelen esetben egy apró gesztus is sokat jelentett mindkettőnknek. Egy halvány mosoly kúszott az arcomra, és bólintottam egy aprót. Óvatosan nyúlt a kezemért, ami elveszett az övében. Tekintetem az arcáról a kezünkre csúszott, ujjamon ott díszelgett a gyönyörű eljegyzési gyűrű, amit még a focipályán húzott az gyűrűsujjamra. A kristály a napfényben megcsillant, ahogy forgattam egy kicsit az ujjamon.

- Akarod még? - törte meg a csendet Zayn. Egy pillanatig nem értettem a kérdését, de aztán rájöttem a lényegre.
- Igen. Akarok mindent, ami veled kapcsolatos. Sajnálom, hogy elrohantam, miközben meg is beszélhettük volna a dolgokat. Én csináltam a bajt és...

Nem hagyta, hogy befejezzem a mondandóm, egy csókkal elhallgattatott, mikor elhajolt ajkaimtól, homlokát enyémnek döntve figyelt. Orrunk összeért, szempillája csikizte az arcomat, amit egy örömteli nevetéssel nyugtáztam. Ő is elmosolyodott, és szabad kezével arcomat cirógatta. Ahhoz képest, hogy egy kórházban voltunk, ez volt az utóbbi idő legmeghittebb pillanata.

*

- Azt hiszem semelyikőtök nem kifogásolná, ha kettesben lehetnétek pár órára, és én sem bánnám, ha időt tölthetnék az unokámmal. Szóval menjetek, ez nektek is jár! - kacsintott ránk Trisha, akit "elraboltunk" hétvégére a nemrég vásárolt nyaralónkba.
Az eredeti terv szerint filmet néztünk volna, de jobbnak tűnt, ilyen csodálatos, és meglehetősen ritka időben, nem bent punnyadni.

Céltalanul bolyongtunk a tóparton, ahol először randiztunk. Hihetetlen mennyi mindent történt azóta velünk, az emlékképek előttem lebegtek, ahogyan egymást a víz alá nyomtuk, vagy amikor a hátán cipelt a feltört lábam miatt. Azóta még mindig együtt vagyunk, és próbáljuk kikerülni, vagy megoldani a feladatokat, amit a sors az utunkba állít. Nem mindig könnyű feladat, de eddig is megoldottuk a dolgokat, és ezután is lesz valahogy. A kérdés csak az, hogy kiállunk-e minden próbát.?
Kezeinket összekulcsoltuk, és lassan andalogtunk egymás mellett, miközben a nyugalmat élveztük. Jó lenne itt élni, minden reggel a simogató nap fényére kelni, egymás mellett, csókokkal üdvözölni egymást. Viszont be kell látnom, hogy kötelezettségeink vannak, amiknek eleget kell tennünk, ami Zaynnek így nem igazán menne. Mindegy, szép álom volt...
A tóparttól már messze voltunk, viszont a folyópartot meglátva mindegyikünk szeme felcsillant. Együtt siettünk le a vízhez, pontosabban mondva Zayn a vállára kapott, és sikítozva értem földet legközelebb. Arcom valószínűleg kipirult, örültem, hogy kiengedve hagytam a hajam, amivel most megpróbáltam takarni a pírt. Zayn gyengéden a fűbe fektetett, fölém tornyosult, és halkan nevetett, miközben apró puszikat nyomott arcom minden szegletére. Szorosan hozzám simult, kicsit megremegtem, amikor a nyakamba csókolt. Arcom a újra pirosba burkolózott, amit megpróbáltam valamelyest a hajammal elfedni, de Zayn játékos nevetéséből leszűrve már rég látta, hogy elpirultam. Óvatosan lelöktem magamról, és eljátszottam a sértődött kislányt. A tájat kezdtem kémlelni, és próbáltam elkerülni a tekintetét.
Summer's in the air | via FacebookZayn mögém csúszott, karjait hátulról előre vezette, és a hasam előtt összefogta. Álla a vállamon pihent, rögtön rám tört a kellemes borzongás, érintése nyomán. Gyengén az ölébe húzott, de én megfordultam az ölelésében. Arcomat kezei közé fogta, egyik keze a barna tincseim között veszett el, másikkal az arcomat térképezte fel. Szemeimet lehunyva élveztem az érintését, elvesztem a karjaiban. Ajkai enyémekre simultak, fogaival meghúzta az alsó ajkamat, mire egy halk nyögés hagyta el számat. Zayn csak nevetett, én viszont újra pironkodva fúrtam fejem a mellkasába.

- Jó tudni, hogy még mindig ilyen hatással vagyok rád! - suttogta a fülem mellett, majd egy puszit nyomott a fülem mellé. Ez volt az utolsó csepp a pohárban nálam. A fűbe döntöttem és nyakhajlatához hajoltam. Ráérősen nyomkodtam puszikat a területre, izmai megfeszültek, erei kidagadtak. Arcához hajoltam ajkaimmal súroltam az övéit, miközben gyors lélegzetvételeit figyeltem.

- Gonosz egy nőszemély vagy, ugye tudod? - nyögte.
- Egyre jobb bókokat találsz ki! - nevettem.

Elégedett sóhaj hagyta el mindkettőnk ajkát, amikor ágyékaink érintkeztek. Kezei lecsúsztak a fenekemig, és óvatosan belemarkoltak. Lassan mocorogtam az ölében, mire bosszús pillantásával kellett szembe néznem. Pólóm jócskán felcsúszott a hasamon, felülve visszahúztam az anyagot.

- Nem kéne még vissza mennünk? - aggodalmaskodtam.
- Nyugodj meg, Baby. Jól van ez így. Még szeretnék veled beszélni komoly dolgokról is. - sóhajtott.

Egy pillanatra kihagyott a szívem, amint megemlítette a 'komoly dolgok'-at. Kifürkészhetetlen volt a pillantása, arca sem árult el semmit. Fogalmam sem volt, hogy mire gondolt abban a pillanatban, de rossz előérzetem volt. Arcomról lefagyott a mosoly, ajkaimat rágcsálva figyeltem arcát.

- Uhhm, most rosszat mondtam? - hangja ijedten csengett.
- Nem, dehogy. - hazudtam.

Nem akartam, hogy vége legyen a határtalan jókedvnek, megpróbáltam minden rossz gondolatot kiűzni a fejemből. Vidám mosoly terült szét ajkain kijelentésemre, és nagy lendülettel újra magára húzott, én pedig a folyóban landoltam. Mikor a felszínre kerültem Zayn azonnal kihúzott volna, ideges arca láttán kitört belőlem a nevetés. A víz egész kellemes, és meglepően tiszta volt. Továbbra is nevettem, és elkezdtem fröcskölni Zaynt. Hajam csurom vizesen omlott a fehér pólómra, aminek nagyon örültem jelen esetben, mivel eltakarta a csipkés melltartómat. Nemsokára Zayn is beszállt a játékba, egymást fröcsköltük miközben nagyokat nevettünk. Rég nem szórakoztam már ilyen jól, az biztos!

*

- Hát Ti meg? - állt meg előttünk Trish kidülledt szemekkel.
- Uhhm, volt egy kis balesetünk a folyóval. - nevettem fel.
- Nyugi anya, nincs semmi bajunk. Csak az én tökéletesen ügyetlen barátnőm hozta a formáját.
- Jaj gyerekek! Gyorsan öltözzetek át, nehogy nekem megfázzatok! De ne hangoskodjatok, Hannah alszik!

Lassan indultunk el a lépcsőn, és halkan nevettünk, amíg a fürdőbe nem érünk. Szinte egyből levettem a pólómat, és a nadrágomat, mert már elegem volt a vizes ruhadarabokból. Zayn tekintete szinte lukat égetett a hátamon, egy óvatos pillantást vetettem barátomra, majd elégedetten konstatáltam, hogy igazam volt.

- Szóval, most akkor együtt akarsz fürdeni?
- Miért is ne? Vagy talán ki szeretnél menni? Mert az biztos, hogy én leszek akkor az első. - kacsintottam.
- Te ördögi nőszemély.

Jobbra- balra ingatta a fejét, szemöldökét összehúzva suttogta szavait. Először megijedtem, de a szemeiben látható pajkosság megnyugtatott. Ajkait játékos vigyorra húzta, derekamat egy pillanat alatt elkapta, ajkaink forró csókban találkoztak. Gyorsan megnyitottam a meleg vizet, és beszálltam a tágas zuhanykabinba. Zayn is pillanatokon belül belépett a víz alá, kezeivel a melltartóm kapcsát kereste, de még idejében leállítottam.

- Zayn, állj le! Most nem lehet. - suttogtam ajkainak.
- Már miért ne lehetne?
- Mert itt van anyukád, és...még mindig nem szedem a gyógyszert.
- Akkor majd vigyázok!

A halk kopogásra azonnal szétrebbentünk, Trisha kérdezősködött az ajtó másik feléről. Fejemet a falnak döntve élveztem a meleg vizet, habár testem már rég átforrósodott. Zayn egy puszit nyomott a homlokomra, ajkait mosolyra húzta, miközben végig nézett a testemen, majd barna szemeit egyenesen az enyémekbe fúrta. Hosszú percekig álltam a pillantását. Egy puha törölközőért nyúlt, miután elzárta a vizet. Mind a kettőnket beburkolt a vastag pamutanyaggal, így rohantunk át a hálóba.

short | via TumblrA vízcseppeket gyorsan eltüntettem a testemről, és egy kényelmes ruha után néztem a bőröndömben.
Egy színes, mintás sortot kaptam a kezembe, illetve egy fehér ujjatlan inget. Hajamat átdörzsöltem a törölközővel, és egy laza kontyba kötöttem. Zayn egy melegítőnadrágot húzott magára, felsőtestét nem takarta semmi. Akaratlanul is ajkamba haraptam, a látvány tökéletes volt. Az idilli pillanatot a gondolataim zavarták meg, eszembe juttatva velem Zayn mondatait. Tudni akartam, mi az a 'komoly dolog', amiről sürgősen beszélnünk kell.
*
Hy Sweets! 

4 napja dolgozom a részen, mindig csak egy picit írtam hozzá, de azért mára összehoztam. Kicsit sajnáltam, hogy "csak" 5 komment érkezett, mivel tudtok ti annál többet is. Szeretném, ha megint sok véleményt kapnék tőletek, nagyon fontos számomra mindenki véleménye. Szerintem igazán kitettem magamért a rész hosszúságát illetően :) Remélem tetszett a rész, ha igen, akkor azért, ha pedig nem akkor abból az okból írj kommentet! :')

B.xx

12 megjegyzés:

  1. Tetszett, ez okból kommentelek most neked.
    Tettszett. Tetszik. És tetszeni is fog az idők végezetéig az írásmódod. Én miért nem tudok ilyet...? *o* :cc
    Szóval, sietni a kövivel, mert bajok leszneeek...! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Dehogynem tudsz! Sőt, sokkalta jobbat ;)
      Nem sietek, én ráérek :D (am de xd.)
      B.
      xx

      Törlés
  2. Annyira szeretem ahogy írsz! :) Csak így tovább! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a rész,mint mindig.Remélem gyorsan lesz kövi rész *-* <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ahogy az előzőek is:) Imádtam*-* Alig várom a kövit:)
    Van egy kis meglepim a számodra:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html a 4. díjnál van a blogod címe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy ;) Igyekszem :P
      Thankies *-*
      B.
      xx

      Törlés
  5. nagyon imádom ezt a blogot!
    alig várom a kövi részt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed :')
      Ígérem, igyekszek a következő résszel :P
      B.
      xx

      Törlés
  6. Imádom!!!! nagyon tetszik. pár napja láttam facebook-on az egyik csoportban és rögtön olvasni kezdtem.Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök. :)) Jó új olvasókat látni :3
      B.
      xx

      Törlés