2013. augusztus 3., szombat

III. 6*

~ Zayn:

The Sun:

A hét szakítása...
Legfrissebb értesülések szerint a napokban a Liverpool FC. sztárfocistája, és menyasszonya egy viharos veszekedésen vannak túl. A szerencsés hölgy könnyes szemekkel viharzott ki a luxusházból, egy táskával az oldalán, és a legelső vonattal elutazott a városból. A focista azóta kerüli a nyilvánosságot, nem enged betekintést a magánéletébe.  A fiatalok rossz kedve valószínűleg a szakításból adódhat, de a hírek megerősítetlenek, senki sem tudja mi állhat a történtek hátterében...
2017.07.09.

Mirror:

Vihar a paradicsomban?
Hűha! Ezt még mi sem gondoltuk volna. Talán még az eljegyzést is felbontotta a sztárpár a napokban, talán szakítottak, vagy csak szünetelnek, mindenesetre mindenki csak találgatni tud. Zayn Malik (24), a Liverpool FC. csatára, minden interjút visszautasít, így senki nem tudja mi történt. Barátnője (talán már az ex-barátnője) nem tartózkodik a városban, egy hangos veszekedés után elmenekült a vőlegénye előtt. Reméljük hamarosan megoldódnak a problémáik, és újra egymást boldogíthatják.
2017.07.10

Hello:

Új fejlemények!
Lépten-nyomon az álompár szakításáról lehet olvasni, mindenki értetlenül áll a történtek előtt. Nem tudjuk mi volt a szakítás oka, semelyik fiatal nem enged betekintést a magánéletébe. Azonban a szakítás már szinte biztos, mivel Rebecca Dawson (22) egy képet posztolt instagramra, és 2 szóval  alátámasztotta a történteket...
"beccadawson95: sad days :/" http://instagram.com/p/cSGpDXy80g/
2017.07.14

Glamour:

A szakítás minden bizonnyal megviselte a liverpooli sztárpárt. Rebecca egyik barátnőjénél próbál nyugalomra lelni, míg Zayn szinte kis sem mozdul a menyasszonyával közös luxusbirodalmukból. Azonban a napokban sikerült mindkettőjüket lencsevégre kapni. Semelyikőjük sem fest fényesen, sőt kifejezetten boldogtalannak tűnnek, ezért is reméljük, hogy minél hamarabb véget vetnek a szenvedésüknek. Egy apró dolgot azonban mégsem hagyhattunk észrevétlenül: az összhang - és talán a telepátia - még mindig megvan, ügyesen összeöltöztek. 
2017.07.18

OK!:

Bombahír!
Zayn Malik (24) egy twitter üzenetben tudatta a rajongóival, és minden kíváncsi egyeddel, hogy mi is történt valójában!
"@zaynmalik93: We didn't break up, just argued. I said offending things to her, what I regretted suddenly. I didn't want to catch tears in her eyes. Sorry for everything baby, miss u! :'( " [ Nem szakítottunk. Bántó dolgokat mondtam neki, amiket azonnal megbántam. Nem akartam, hogy könnyek szökjenek a szemébe. Bocsánat mindenért Baby, hiányzol! :'( ]
Alig 2 hete röppent fel a hír, hogy Zayn és barátnője szakítottak, ami nagy megdöbbenést váltott ki mindenkiből. A mai napon rászánta magát egy röpke interjúra újságunkkal.
OK!:  Mit történt valójában? Elmesélnéd nekünk?
Zayn:  Először is, szó sincs szakításról, csak egy kicsit összekaptunk, mert elég sértő dolgokat vágtam a fejéhez. Nagyot hibáztam, és megbántottam. Sajnálom, hogy így alakult, és remélem, hogy meg tud nekem bocsátani egyszer. Nagyon szeretem őt, és borzasztóan hiányzik.
OK!:  És mi van a kislányotokkal?
Zayn:  Ő szerencsére jó kezekben van, nem akarom, hogy érezze a rossz hangulatot. Biztonságban van, és elkényeztetik.
OK!:  Ha csak egy szóval kellene jellemezned Rebecca-t mi lenne az?
Zayn:  Őt egy szóval nem lehet leírni. Ő a legcsodálatosabb nő az életemben, ez kétségtelen. Két szóval jellemezni már talán tudnám. Így lenne ő a tökéletes csoda.
OK!:  A karriereddel minden rendben van?
Zayn:  Igen, nagyon szeretem a jelenlegi helyzetem a csapatban, jó a hangulat az edzéseken, és bár most nyári szünet van nem hagyom ki a napi mozgást.
Reméljük az álompár minél hamarabb újra egymásra talál és Zayn kiköszörüli a csorbát.

*

Idegesen hajítottam az asztalra a pletykalapokat, amik felkavarták bennem az amúgy is rossz érzéseket. A kanapéra huppantam, és nagyot kortyoltam a whiskeymből. Az alkohol végigmarta a nyelőcsövem, és forró érzetet hagyott maga után. Soha nem szerettem sok alkoholt inni, de most jól esett kicsit felszabadultabbnak lenni. El akartam felejteni a problémáimat, még ha csak holnap reggelig is.
Hannah szerencsére anyánál biztonságban, és nyugalomban van, bár hiányzik nekem, akár az édesanyja. Nem volt merszem felhívni, és bár nagy volt a kísértés a két hétben egyszer sem érdeklődtem felőle. Igaz Lizy egyszer felhívott, és jól leteremtett, majd elmesélte nagy vonalakban, hogy Becca mennyire össze van törve. A szívem szakadt meg a súlyosabbnál-súlyosabb szavak az elmémbe ivódtak, és bár megérdemeltem Liza leszidását, éreztem, hogy egyre nagyobb súly nehezedik a vállamra, amit a bűntudatnak nevezhetünk.

Újra visszatérve a jelenbe újabb korttyal mostam el a fájó emlékeket, majd az üres poharat elém vágtam. Hangos csörömpöléssel tört össze a pohár, amint találkozott a fallal, majd a szilánkok a földre hullottak. Akár a pohár, én is össze voltam törve. Hirtelen rossz érzés fogott el, és az ilyesfajta érzéseim általában Rebecca-val kapcsolatosak. A félelem elképesztő mértéket öltött, gyorsan cselekedtem, gondolkodás nélkül a dzsekim után kaptam, és az ajtó bezárása után az autómba pattantam.

~ Rebecca:

Amikor megérkeztem Liverpoolba, már sötét volt. Félelem járta át a testem, amikor elmentem egy-egy sötét alak mellett.. A táskámat erősebben szorítottam magamhoz, a pulóverem cipzárjával babráltam. Fellélegeztem, amikor egy világosabb környékre értem, de még mindig nem múlt el teljesen a rossz érzés. Szaporán vettem a levegőt, és gyorsabban lépdeltem a járdán, mikor megreccsent valami mögöttem. Nem mertem hátra nézni, rettegés járta át a testem. Szinte már futottam, amikor újra hangokat hallottam a hátam mögül. A telefonom után kutattam, de amikor a kezembe akadt, megéreztem valaki karját a karomon. Az illat ismeretlen volt, a szorítás nagyon szoros és durva. Erősen húzott maga után a férfi, minden erőmmel próbáltam szabadulni, egy jól irányzott rúgással az ágyékába térdeltem. Szitkozódva kapott a fájdalmas területhez a kezével, a földre rántott magával, a fejem hangos koppanással ütődött a betonhoz. Igyekeztem nem a fájdalomra koncentrálni, el akartam szökni minél hamarabb. A földön csúsztam arrébb, és megpróbáltam feltápászkodni, de a kezét a hajszálaim közé vezette, és erősen rántotta hátra a fejem. Egy sikoltás szaladt ki a számon, egyik kezét a számhoz nyomta, hogy elfojtsa a fájdalmas nyögéseim. Erőszakosan tépte a hajam, amíg el nem vonszolt egy sötét sikátorba. Jó pár hajszálam kitépte, de nem mertem sikítani, mert akkor talán még erőszakosabb lenne velem. A falhoz nyomott a támadóm, aztán a földre lökött, orromba kellemetlen szag kúszott be, amikor egy fehér anyagot tartott az arcomhoz. A lámpa fényében megpillantottam az ismerős arcot, de a felismerésre nem maradt szinte semmi időm, egyre jobban elgyengültem, a talaj kicsúszott a lábaim alól, és a végtelen sötétségbe zuhantam...

~ Denny:

Nagyot fújtam, amikor Rebecca végre leszállt arról a szaros vonatról. Utáltam, hogy talpig gusztustalan ruhákat viselek, csak azért, hogy ne vegyen észre Ms. Tökéletesség. Vigyorogva figyeltem, amint lehajol, és a cuccait rendezgeti, ha másért nem, ezért a látványért megérte ez az akció, bár ez még csak a kezdet. Nem volt kedvem ennyit utazni, Bradfordban is folyamatosan követtem, de ki kellett várnom a tökéletes alkalmat. Amíg megkérdezte az időt egy kalauztól, addig én még inkább a kerek fenékre összpontosítottam. Utáltam ezt a követős dolgot a nőügyeimben, de amit utána következik, az mindent megér. Azt akarom, hogy ő is szenvedjen, úgy, ahogy én abban a kibaszott börtönben. Még szerencse, hogy Rachel kéznél volt, ő mindig hisz nekem, csak egy szavamba került, hogy kihozzon onnan. Nem ártanak a jó kapcsolatok...

Ennyit még egy csajért se tettem, a legtöbbjük azonnal az ágyamba ugrott, és miután kiéltem rajtuk a vágyaim eltakarodtak. Tetszett nekik, mikor durva voltam velük, de amikor arra a sötét helyre vittem őket, ahová Rebeccát szándékozom elcipelni, már nem annyira voltak készségesek. 
Óvatosan figyeltem a rejtekhelyemről, ahogyan tökéletes alakja előttem jár. Halkan osontam mögötte, de szerencsétlenségemre ráléptem egy hülye faágra, mire megtorpant. Hála Istennek elindult, nem nézett hátra, így kicsit óvatosabban folytattam az utamat. Gyorsabban szedte a hosszú lábait, csípője jobbra balra ringott, kicsit bele is feledkeztem a látványba, a feladatom elhomályosult, egyre jobban begerjedtem. 
Irigy vagyok Zaynre, amiért ilyen csaja van, az biztos, hogy én mást nem tudnék neki adni érzéketlen dugáson kívül, és nem is tudnám őket szétválasztani. Nem akarok sokat a szexen kívül, csak egy kicsit megleckéztetni, ezáltal megismertetve vele a Denny-féle büntetést...

Az biztos, hogy nem adta magát könnyen a kislány, jól megtéptem szegénykét, de ez egyáltalán nem zavart. Végre a markomban van, és visszaadhatom neki mindazt a rosszat, amit velem tett. Nagy nehézségek árán, elvonszoltam a sötét épületbe, most még kába, de holnap remélem eleven lesz...

Hy guys! :)

Hűha remélem nem öltök meg a fejezetben történtek miatt, és azért kapok néhány véleményt. Igazság szerint már tegnap fel akartam rakni ezt a részt, csak nem voltam internetközelben. Tudom, hogy rövid lett, de azt hiszem tartalmas. Nem érzem jónak, sőt kifejezetten rossznak érzem, de döntsétek ezt el ti! Köszönöm az előző fejezethez a kommenteket, nagyon sokat jelentenek ;)
B.
xx

14 megjegyzés:

  1. wow*--*Eszméletlenül jó lett.:33
    És azok az újságcikkek az elején.*o*
    Remélem Zayn megtalálja Rebeccát és Dannyt pedig jól megleckézteti majd ;) :"D
    Minél hamarabb a kö kővetkező fejezettel!:)<3

    Niki xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen véleménnyel vagy róla :)
      Pedig nem érzem jónak :s
      Kiderül a következő részből :)
      Igyekszem :3
      #love
      B.
      xx

      Törlés
  2. Kimondhatatlanul joh... Nagyon imadom es remelm nem lesz baja Rebeccanak es kibekulnek Zayn-el ..na de nagyon sies a kovivel nagyon varom :** :* :**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :'') Kiderül minden a folytatásból :3 Igyekszem :*
      #love
      B.
      xx

      Törlés
  3. Jó lett! A cikkek nekem is nagyon tetszettek az elején. Lehet hogy én vagyok hülye vagy csak a meleg teszi de nekem ez a rész rövidnek bizonyult :/ DE már izgatottan várom a kövit! :)
    Puszi Cappy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :') Nekem meg pont azok nem tetszettek :s
      Lehet, hogy rövid, nekem sem tűnt hosszúnak. Lehet, hogy az újságcikkek miatt látod így. Igyekszem.
      #love
      B.
      xx

      Törlés
  4. Jézusom!
    Remélem Zayn megtalálja és jól ellátja a baját annak a Danny-nek. Katasztrófa az a srác. Képes vagyok felhúzni magam rajta. :)
    Az elején meg azok az újságcikkek nagyon jók. Tök jól fogalmazol. Nagyon tetszenek. És ez a rész is nagyon jó lett. Tökéletes! :)
    Már nagyon várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden kiderül nemsokára ;)Azért azt ne tedd!
      Köszönöm örülök, hogy ennyien így látjátok. Nekem úgy zusammen nem tetszik a rész :S Azért nagyon köszönöm :') Amúgy is az én bajom, hogy az önbizalmam a béka segge alatt van :')
      Igyekszem jót és időben hozni.
      #love
      B.
      xx

      Törlés
  5. Nem is tudom mit mondjak..Imádtam!^^
    Az Újságcikkek tényleg nagyon jók lettek.:)
    Nagyon jó lett a rész.Úristen. Zaynnek meg is van a feladata. Meg kell leckéztetnie Dannyt.
    Remélem hamar újra összejön Rebecca meg Zayn.*-*
    Nagyon várom a következő részt. Siess nagyon!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így látod! :)
      Hűha...hihetetlen, hogy mindenki jónak érzi, mikor én annyira rossznak :D
      Majd meglátod mi lesz a folytatásban! ;)
      Sietek :*
      #love
      B.
      xx

      Törlés
  6. Nagyon jó lett. <3 Remélem Zayn megtalálja Rebecca -t és megmenti! :) Gyorsan kövit! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)Hamarosan kiderül. Igyekszem ;)
      #love
      B.
      xx

      Törlés
  7. Fuu... Te. Ez embertelenül embertelen rész lett. Vagyis nagyon jó, de annyira szomorú. :cc Rosszat érzek. Már akkor is rosszat éreztem, amikor Zayn az után ült kocsiba, miután ivott. :cc És Rebecca meg az a köcsögbarom Denny... :'cc Remélem Zayn észbe kap és cselekszik. ;))
    loxlox
    Pöttöm. ♥.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi :D Szerencsére nem lett baja :P Hát Denny tényleg nem egy angyalka :S Majd meglátod, ha elolvasod a következőt ;)
      B.
      xx

      Törlés