2013. október 19., szombat

Írói közlemény

A cím kicsit hivatalosra sikeredett, de ez a bejegyzés nem lesz. Mint láthatjátok az utolsó előtti résznél tartunk, nemsokára lezárok egy újabb történetet, egy fejezetet az életemből. Remélem a következő blogomnál is velem tartotok majd, habár annak nem lesz köze a One Direction-höz. Ez még ugyan a jövő zenéje, de érdemes minél előbb elkezdenem a gondolkozást.

A lényege ennek az egész bejegyzésnek, hogy felhívjam a figyelmeteket egy szavazásra, amit pár perc múlva kiteszek. Ez arról fog szólni, hogy mi legyen annak a 1 ráadásrésznek a témája, amit még megírok. Igen, úgy döntöttem, még megírok egy részt. Sok téma lesz, és, ami a legtöbb szavazatot kapja, arról fogok írni egy utolsó bejegyzést.
Ennyi lettem volna mára azt hiszem, ne felejtsetek szavazni!
Szerető Írónőtök,
Rebecca

2 megjegyzés:

  1. Majd várom az új blogod linkjét :)) És már most nagyon várom az új részt! :)) Amúgy szavaztam is :))

    VálaszTörlés
  2. ÉNISVÁROKMINDENT!!!! *-*

    Ja... és milyen egyöntetű már az állás most:
    Nászéjszaka: 16 (!!!! :3)
    Hannah: 2
    Családiidill: 3
    ZanyWill: 4
    Korcsolya: 2
    :DDD
    szerintem kitalálod h én melyikre voksoltamm. xddd

    VálaszTörlés