2013. július 19., péntek

III. 3*

~ Zayn:

Szemeim kipattantak, amikor meghallottam a másik szobából beszűrődő hangokat. Gyorsan felültem, és megdörzsöltem a szemeimet.

- Majd én megyek, te aludj nyugodtan. - mosolygott, majd egy ásítást elnyomva túrt kócos hajába.

Nem hallgattam rá, kikecmeregtem a gyűrött ágynemű, és paplanok közül. Megkerültem az ágyat, a kezeimet felé nyújtottam, és felhúztam őt is.
Egy puszit nyomtam a homlokára, a kezemet a derekára helyeztem, így ballagtunk át a szomszédos szobába, ahol még mindig sírt Hannah.

- Zayn...holnap edzésed van, egyedül is meg tudom csinálni, feküdj vissza.
- Te viszont nagyon sokat dolgozol, pihenj, én is megyek mindjárt. 

Megdörzsölte az arcát újra, egy puszit nyomott az arcomra, és a villany felkapcsolása nélkül lépett oda a gyermekünkhöz, és óvatosan kiemelte belőle. A karjaiba vette és halkan, monoton hangon dudorászott neki, és óvatosan ringatta. Végig simított a kis arcon, ezzel letörölve róla a sós folyadékot. Látszólag megnyugodott az anyukája közelében.
Reb mellém lépett, és egy édes csókot nyomott ajkaimra. Elvarázsolt, egyszerűen hihetetlen, amit művel. Esküszöm ő a példaképem, ennyi kitartást még egy embernél sem tapasztaltam. Boldogság járta át a testem, amint őket figyeltem. Ezt éreztem minden egyes alkalommal, amikor velük voltam, vagy amikor csak Rebeccával sikerült egy pár órára romantikázni. Nem tudom, milyen apja lehetek a gyerekünknek, de mindent szeretnék neki megadni, nem szeretném, ha bármiben is hiányt szenvedne. 

Hannah alig hallható szuszogását figyeltem, majd azt, amint Becca próbálja óvatosan visszacsempészni a kiságyba. Kezeimmel derekát öleltem át, és ajkai után kaptam. Tudtam, hogy nemsokára kelnem kell, de az biztos, hogy jó ébresztő lenne, amit művelni szeretnék vele. 

Hirtelen lábait csípőm köré fonta, ezzel erősen ágyékomhoz préselve magát. Halkan morogtam, majd könnyedén átcipeltem a hálóba. Kócos hajamba túrt, majd arcát a nyakam hajlatába temette. Keze útra indult a pólóm alatt, majd kicsit lejjebb is, mire újra felnyögtem. Eldöntöttem az ágyon, és ajkammal nyakának estem. Szívtam, haraptam az érzékeny bőrt,  remélve, hogy nem okozok neki fájdalmat.
- Szükségem van rád. Szeress Zayn, ahogyan csak te tudsz. - suttogta a fülembe.
- Reb, annyira akarlak, de meg kell kérdeznem valamit.
- Mond gyorsan. - mondta egy-egy csók között.
- De ez komolyabb annál, hogy gyorsan mondjam.
- Rendben, akkor mond.
- Szóval, én egyenlőre... nem akarok több gyereket...és csak tudni szerettem volna, hogy...öhhm szeded-e a tablettákat, vagy...érted? - nevettem fel kissé kínosan.
- Nem szedem. Szóval más módszerhez kell folyamodnunk. És egyenlőre én sem akarok több gyereket. - kacsintott.
- Rendben. Ezt muszáj volt tudnom.

Homlokát az enyémnek döntötte, miközben egyik kezemmel végigsimítottam combja belsején. Megmarkolta a pólómat, és egy egyszerű mozdulattal áthúzta a fejem felett. Ajkaim szétnyíltak, szemeim lehunytam, és élveztem, ahogyan apró csókokkal lep meg, vagy éppen óvatlan érintésekkel kínoz. Váratlanul éreztem meg kezeit a csípőmnél. Lehajolt egy csókért,de sajnos túl hamar húzódott el tőlem, levegőért kapkodva figyelte arcom, majd egy újabb forró csókban részesített. Élveztem, hogy ő irányít, bár éreztem is a csípőmön ülő lány mocorgásának, és érintéseinek hatását. Az iránta érzett vágy csak egyre nőtt, legszívesebben meggyorsítottam volna az eseményeket, de inkább vártam még egy kicsit...

Minden erőmmel azon voltam, hogy lehámozzam róla a ruháit, ami nem is ment olyan könnyen. Nedves csókokat hagytam a combja belső felén, amik halk nyögésre késztették őt. Halkan morogtam egyet, mikor kezeivel újra kínozni kezdett, itt szakadt nálam el a cérna. Bal oldalra nyúltam és az éjjeliszekrény fiókjában kutattam, amíg meg nem találtam a kék csomagokat. Rebecca kikapta a kezemből az óvszert, és a fogával kibontotta a csomagjából, majd elvégezte a szükséges teendőket, amit én csak ámulva figyeltem. Annyira élveztem, hogy ő van a domináns szerepben...
Egy kicsit tétováztam, nem akartam, hogy újra szenvedjen, vagy fájjon neki bármi is, így nagyon lassan hatoltam belé. Meglepő módon lábait szinte azonnal a csípőm köré fonta, és fejét hátra hajtotta. Körmeit a hátamba vájta, néha apró karmolásokat ejtve ugyanott. 
Good | via Tumblr
A levegő egyre forróbb lett, ahogy gyorsultak az események. Legtöbbször egy-egy csókba fojtottuk a nyögéseinket, nehogy felébresszük Hannah-t. Óvatosan érintettem meg az érzékenyebb pontjait, mire ő egy gonosz vigyorral megtette mindezt az én testemen, sokkal intenzívebben. Pár percen belül összefonódott testeink kissé megremegtek, és egy hangos sóhaj kíséretében fáradtan omlottak a puha ágyneműk közé. A lélegzetvételünk még mindig hihetetlenül szapora volt, de azt hiszem ez teljesen normális volt ilyen helyzetben. Mellkasomra nyomott még néhány apróbb csókot, majd kimászva az ágyból kinyitotta az ablakot pár percre, és összeszedte az elhajított textíliákat. 

Már világos volt mikor felébredtem. Egy gyors pillantás vetettem az órára, ami 6 óra 50 percet jelzett. Halkan sóhajtottam, majd tudatosítottam magamban, hogy nem sokára kelnem kell. Oldalra fordítottam a fejem, hogy nézhessem a békésen alvó lányt. Annyira nyugodt volt, és annyira ártatlannak tűnt. Szinte hihetetlen, hogy milyen sok énje van. Tökéletes anya, hű, és szerető barátnő, legjobb barát, és a legjobb szerető is egyben. Azt hiszem, hogy ennél boldogabb már nem is lehetnék. Szinte túl tökéletes minden. Csak nehogy valami vagy valaki belerondítson ebbe az idillbe...

~ Rebecca:

Megrebbentek a szempilláim, mikor Zayn mocorogni kezdett mellettem. Éreztem, hogy már régóta figyel, de inkább nem nyitottam ki a szemem. Én is mozgolódni kezdtem, és lassan kinyitottam a szemeimet, amiket nagyon bántott a beszűrődő fény. Zayn édes mosollyal nyugtázta, hogy felébredtem, majd egy csókot nyomott kiszáradt ajkaimra. Nyelvével megnedvesítette az enyémeket is, mikor elhajolt egy tincset tűrt el arcomból. 

- Jó reggelt Baby. - duruzsolta a fülem mellett az édes szavakat, és a fülcimpámba harapott.
- Neked is. - nyögtem halkan.
- Álmos vagy?
- Igen.

Eszembe jutottak a pár órája történtek, mire akaratlanul is elpirultam, és mosoly kúszott az arcomra. Ezt ő is észre vette, és halkan felnevetett. Fölém tornyosult, és csuklóimat a fejem fölött óvatosan a matracba préselte. Ajkaival apró csókokat nyomott ajkamra, kezeit a derekamra csúsztatta. legszívesebben megismételtem volna a nemrég történteket, de tudtam, hogy ez most nem fog menni. Kötelezettségei vannak, amiket be kell tartania. Lassan eltoltam magamtól, mielőtt még nagyon belelendültünk volna a dologba, mozdulatomra értetlen arckifejezéssel reagált. Halkan felnevettem, majd egy utolsó csókot nyomtam ajkaira. Elővettem néhány ruhát a szekrényből, és a konyhába igyekeztem.

*

A délelőtt folyamán Hannah-val töltöttem a legtöbb időm, mikor aludt, akkor pedig takarítottam, vagy ebédet főztem. Pár percre lepihentem, - képes lettem volna már a leves kavargatása közben állva elaludni - de sajnos csak tényleg pár perc volt. A csengő megzavart engem, és a lányomat is a pihenésben. Gyorsan karjaimba vettem az apró gyönyörűséget, aki az ajtóig vezető úton megnyugodott.
Homlokomat ráncolva figyeltem az ajtóban álló csinos hölgy arcát, aki számomra ismeretlen volt. A negyvenes évei közepén járhatott, hosszú barna haja és szemei voltak. Mosolyogva méregetett, nevetőráncai jobban kirajzolódtak. Bárhogy is figyeltem, nem tudtam rájönni honnan ismerős...

Sziasztok!

Itt lennék egy meglepi résszel. Remélem kapok sok véleményt, mert szeretném tudni mindenkiét. Köszönöm az előző részhez is őket. Most eltűnök néhány napra, egy internet nélküli világ - vagyis a mamáékhoz megyek xd. - de írni fogok, és hamarosan jelentkezem a következővel. KOMMENTELNI ne felejtseteeek! :))

Love U All.
B.
xx

10 megjegyzés:

  1. Ooo... ez... jóvolt. Mármint a rész... úgyértem... kiválóan írsz na. Ajj... ebből már nem jövök ki jól... ><
    Szóval tetszett - ez a lényeg. Ott az imádom pipa, igaz az névtelen, de akkor is. :))
    És... elfelejtettem mit akartam mondani. összefoglalóan: tetszett, imádom, jórész, cuki, hmm... :PP, jöhet több ilyen "jelenet", bejöttek a képek, és még mindig nem jut eszembe más, de szerintem te úgyis tudod mit írnék. ;))
    Köviii???
    loxlox
    Pötty. ♥.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ooo...öhhm köszönöm :') Jól van értettem :D Azt is köszi ^^
      Okés :)
      Igyekszem :3 ♥
      B.
      xx

      Törlés
  2. Nagyon jó ugyan olyan mint a többi! <3 gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. wow*---*Imádtam, mint mindig: )
    Minél hamarabb kövit, mert máár baromi kíváncsi vagyok az új részre:$
    Ja, és az eleje külön6sen tetszett:DD:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wow *-* Örülök :3
      Igyekszeeem :DDD ♥
      Hmm :))
      B.
      xx

      Törlés
  4. Jujjj annyira imádom ahogy írsz!!Kövit gyorsan!

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó lett a rész, perverz deaz sose baj *.* :D
    Már nagyon várom a kövit, úgy olvasnám már most :DDD
    Egyik kedvenc blog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem tagadom le az erős képzelőerőmet :D :3
      Igyekszem :)
      Hűha, ez nagy dicséret :) Köszönöm ♥
      B.
      xx

      Törlés