2013. február 23., szombat

13*

Nagyon köszönöm a kommenteket, most feldobtátok a napomat *.*
Kivételes eset, hogy már most hozok részt, soooo ne nagyon szokjátok meg xd.
Ezután visszaáll a "2 nap múlva új rész rend".
Nem is lenne más hozzáfűznivalóm, olvassátok és, ha tetszett komizzatok *.*

Rebecca
xx

- Nem engedlek el! Én nem azt mondtam, hogy őt szeretem. Sőt! Akarom, hogy tudd. Már rég szétmentünk,  miattad. Mert szeretlek. Értsd meg. Most már elegem van, hogy mindenki szétszakít minket!
- Ezt nem értem. Nekem ez zavaros. Nem akarok a 3. lenni!
- Nem vagy az. Te vagy az első és egyetlen! Akartam, hogy tudd. Ez a lány, akiről beszéltem Neked...Leyla.
- Hogy miii? Ley összeszűrte veled a levet?
- Szépségem tájékoztatlak, hogy te is.
- Basszus. Ő akkor most...most féltékeny?- kérdeztem félve.
- Igen. Valószínűleg.
- Haza kell mennem. Köszönök mindent Zayn.
- Ne menj el!
- Muszáj...
- Nem. Nem muszáj! Beszélj Leyla- val, aztán gyere vissza estére. Kérlek. Szükségem van rád.- mondta, majd sóvárgó tekintetét az enyémbe fúrta...

- Felhívom Ley-t, hogy otthon van-e?...

- Haló?
- Szia Ley. Otthon vagy?
- Nem most nem. De...várjunk csak... visszatért az emlékezeted?
- Igen. Sajnálom, hogy nem emlékeztem rád. 5 perc múlva otthon?
- Rendben.

- Szia Zayn.- mondtam, majd a táskámat fölkapva léptem ki az ajtón.
- Várj!- mondta, majd egy gyors puszit nyomott számra.
- Mikorra jöhetek?- kérdeztem mosolyogva.
- Akkor itt maradsz estére?- kérdezte, miközben kajánul mosolygott.
- Igen.
- Amikor csak akarsz.
- Rendben, akkor majd jövök.- mondtam mosolyogva, majd kiléptem az utcára...

- Szia Ley.
- Szia Becca.- ölelt át barátnőm.
- Tényleg sajnálom...
- Nem baj. Zayn?
- Miért kérdezed?- remegett meg a hangom.
- Csak.
- Ley. Nincs olyan, hogy csak... Tudom, hogy kavartál Zaynnel...- sóhajtottam.
- Miii? Elmondta az a marha?- kiabált egy cseppet sem nyugodtan.
- Elmondta. És jól tette!
- Nem. Nem akartam, hogy megtudd! Most egy ócska kis kurvának hiszel...
- Dehogy Ley! Nem baj. Nekem ez nem számít...csak szeretném, ha nem lennél féltékeny.
- Én nem is...
- De Leyla. Ismerlek már.
- Ahhj. Sajnálom...csak egy kis ideig voltunk "kapcsolatban". És csak annyira voltunk jók egymásnak, hogy elmenjünk valahova, aztán meg lefeküdjünk. Ő soha nem szeretett. De én...én beleszerettem.
- Hogy miii?
- Igen. Ezért veszekedtem veled a kórházban. Nem akarom, hogy csalódj!
- Leyla...én már beleszerettem...
- Becca. Hagyd őt ott...nem érdemel meg Téged.
- Látod? Erről beszélek! Szeretem! És nem fogok miattad lemondani róla! Ne legyél már féltékeny!
- Lehet. Sőt kimondom! Féltékeny vagyok! Mindig te voltál a favorit a fiúk körében! Ezért utáltalak!
- Gratulálok! Igazi barátnő vagy! Hogy lehetsz már ilyen?
- Könnyen! Ha nem tetszik valami, akkor el lehet menni!
- Húzok is innen! Ahhoz, aki szeret! Ma este nála leszek.
- Ne! Nehogy lefeküdj vele!- mondta felhúzott szemöldökökkel.
- És ha igen?- kérdeztem, pedig nagyon jól tudtam, hogy nem tenném ezt...
- Vagyis, ha ő akarja, akkor beleegyezel.
- Ley! Kérlek, ne legyél féltékeny! Hagyd abba! Legyen neked mindegy, hogy mit csinálok!
- Csak vigyázz magadra!
- Ígérem. Most pedig segítesz kiválasztani egy ruhát?
- Miért is?
- Csak...- mondtam, miközben a cipőmet kémleltem, és halványan elmosolyodtam.
- Szóval tényleg le akarsz feküdni vele...
- Nem.
- Felőlem, azt csinálsz, amit akarsz...

Végül fél óra veszekedés után megtaláltuk a megfelelő ruhát. Ley elkészített egy  egyszerű alapsminket, majd egy meglepő mondattal fordult hozzám.


- Becca... Szóval sajnálom, hogy veszekedtünk. Csak olyan vagy nekem, mintha a húgom lennél, és nem akarom, hogy  csalódj. Meg az sem akarom, hogy Zaynnel legyél...
- Értem. De kérlek, hadd döntsek én efelől!- mondtam mosolyogva, majd szorosan magamhoz öleltem Leyla-t.
- Na menj! És ajánlom, hogy tényleg szeressen, vagy kinyírom!- mondta nevetve, majd becsukta mögöttem az ajtót...

Hogy tetszik az új fejléc? Komiba leírhatnátok a véleményeteket...:D

11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a véleményedet :D
      Van az úgy...olyan is kell.
      Hétfőn lesz new one:D
      és köszi a fejlécre vonatkozókat is:)

      Rebecca

      xx

      Törlés
  2. nagyon jóóó :DD a rész is meg a fejléc is :3 :DD és amúgy ki az a Denny Richards?? új szereplő? :oo :DD csak mert elég szexy....xd na mind1 siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Új szereplő lesz, csak már kiraktam, mert a 15. részben már benne lesz:D
      Ja és igen... soooo sexy *kékszemek* xd.
      Ígérem igyekszem...hétfőn kövi :D

      Rebecca

      xx

      Törlés
  3. Nagyon jó rész lett,és a fejléc is nagyon jó*---*de olyan rövidek a részek:c gyorsan a kövit:33

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm...sajnálom, ez tényleg rövid lett, de majd még lesznek hoszabbak is :D
    Igyekszem. (;

    Rebecca

    xx

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó a blogod imádom! jó rész lett ez is! gyorsan kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööööm *.*
      I'm soooo happy ^^
      Igyekszem jó részt hozni :DDD

      Rebecca

      xx

      Törlés
  6. Komolyan mondom mindenre tippeltem csak ilyen részre nem :D Meg mondtam hogy ha te írod rossz nem lehet ;D Még mindig imádom ezt az egész blogot a kinézetével együtt és azt hogy ennyi dicsérő szó után nem szálltál el magadtól ! Büszke lehetsz magadra hogy ki tudja hány embernek szerzel boldogságot egy-egy fejezettel <3! Köztük nekem is ;D Nekem csak annyi lenne a megjegyzésem hogy tehetnél bele esetleg de csak szerintem több képet és kicsikét lehetnének hosszabbak a fejezetek DE csak SZERINTEM! Bár szerintem így is tökéletes ez a blog ^^ Szeretem olvasni és még ha kicsit szomorú is feldobja a napomat :)! Siess a következő résszel ! Bár tudom,hogy szinte mindig ugyan azt írom próbálok belecsempészni új dolgokat is de ha csak pozitívat lehet írni a blogodról akkor nem tudok mit csinálni <3! Hatalmas puszit küld neked AZ ELSŐ SZÁMÚ ÉS LEGNAGYOBB RAJONGÓD <3!!!

    VálaszTörlés
  7. Szeretem a fordulatokat :)Köszönöm szépen a véleményed mindig mosolyogva olvasom. Örülök, hogy tetszik a kinézet is :D
    Igazándiból nem is annyira büszkeségnek nevezném ezt az érzést, hanem boldogságnak, amit mind az én drága olvasóimnak köszönhetek *.*
    Köszönöm szeretem a kritikát. Valóban rövidek a fejezetek, de okom van rá.
    Mivel nincs sok időm, ezért döntöttem úgy, hogy 2 naponta hozom a részeket, amik rövidebbek.
    Nekem nagyon számít még az is, ha annyit ír valaki : jó. Mindennek örülök :)

    Na nem koptatnám tovább a billentyűzetet itt a késő esti órákban, inkább folytatom az írást...
    Pusziiiiii: Hálás és boldog blogíró:

    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés