2013. február 10., vasárnap

6*

Sziasztooook Manók! :$$$

Annyira, de annyira köszönöm a kommenteket. Nagyon happy voltam emiatt egész nap. remélem nektek is jól telt a hétvégétek. Bár holnap suli ( ne is említsem igaz?) egész jó kedvem van. Remélem tetszeni fog a fejezet! :D
Itt is örülnék a komiknak!!!

Rebecca
xx

Rájöttem valamire a meccs alatt. Egy kérdés foglalkoztatott a találkozásunk óta, amiben végül is Lizy segített dűlőre jutni...
Furcsa érzések kavarognak bennem. Lizzy folyamatosan azt bizonygatja, hogy szeretem Zaynt. Nem is tudom...
Remélem, hogy az idő megadja a választ kérdéseim hadára...
~2 hét múlva~

Az utóbbi időben nagyon sok időt töltöttem Zaynnel. Boldog voltam, vagyok és lehetőleg leszek...
Közelebb kerültem Lizy-hez is.

Tegnap beszéltem apával, akihez ma estére elígérkeztem. Egész eddig gazdag emberek között voltam, mégse  szálltam el magamtól. Ezt becsüli bennem Lizy, és Ley is.
Apa egy estélyt rendez, amin nagyon sok jelentős ember jelenik majd meg, így elmentem ruhát vásárolni...

***

- Jajj, nem tudom melyik legyen!- állapítottam meg, mivel mindegyik ruha tetszett.
Which?

- Jajj Becca! Dönts már! Itt vagyunk már 1 órája!- nyavalygott Ley.
- Szerintem a 2.- ban nagyon szexi voltál.- szólalt meg egy hang a hátam mögül.
- Zaaaayn!- fordultam meg és öleltem át.
- Szia Becca!- mosolygott, majd egy tincset a fülem mögé tűrt.
- Azt hiszem én megyek is.- mondta Ley, majd egy ölelés után távozott a boltból.
- Régen láttalak.- szólalt meg Zayn, miközben mindegyik ruhát szemügyre vette.
- 2 napja...- nevettem el magam.- Viszont van egy dolog, amit nem tudok.
- Mondjad!
- Mi most hányadán állunk?- tettem fel a döntő kérdést.- Mert én tényleg nem...
- Shhh!- tette mutatóujját ajkaimra, jelezve ne folytassam.- Ezt ne most.
- Rendben. De van még egy gondom. Szóval...apa meghívott egy estélyre, ami tele lesz híres, és gazdag emberekkel. És..azt mondta, hogy hozzak egy fiút magammal.- mondtam ki a gondolataim.
- Ezzel most arra célzol, hogy menjek el veled?- mosolygott, miközben kezét derekamra helyezte.
- Nem...csak, hogyha lenne időd, meg kedved...vagyis.- hebegtem, és elpirultam.
- Édes vagy, mikor elpirulsz.- mondta, és egy apró puszit nyomott ajkaimra.- Nyugi, elmegyek veled.
- Köszönöm! Jövök Neked eggyel.
- Oh, igen?- kérdezte egy kaján vigyorral egybekötve.
- Neeeem. Tuti nem fekszem le veled!- mordultam rá.- De, melyik ruha legyen?
- Ez a fekete.- mondta, majd a kezembe nyomta az elegáns darabot.

***

Az estére való készülődés nem zajlott zökkenőmentesen. De végül minden megoldódott.
50f5913913cff_f528764d624db129b32c21fbca0cb8d6_large
(Kurz) Abendkleid
- Nyugi Becca! Egyébként itt a lovagod már vagy 5 perce.- mondta Leyla.
- Oh, de jó!- mosolyodtam el.
Lassú léptekkel mentem le a napoaliba, ahol Zayn a kanapén ült.
- Olyan gyönyörű vagy!- mosolyodott el, mire egy puszit nyomtam arcára.
- Minden esetre te sem panaszkodhatsz.
269261_438230746202228_1693709461_n_large
- Indulhatunk? London messze van.- mondta, és egy ügyes mozdulattal átkarolta derekamat.
- Szia Ley! Szeretlek! Jaaaaa és köszönöm a türelmet a délelôtti shoppinghoz.
- Becca! Hiányozni fogsz! És nincs mit, szeretlek. Ja és Zayn, úgy vigyázz rá, mint a szemed fényére!
- Nyugi meglesz!- mondta, majd egy hosszú baráti ölelés után elindultunk London felé.

***

- Apaa!- kiáltottam el magam, amint beléptem az óriási családi birtokon elterülő villába.
- Kislányom! Olyan régen láttalak! Gyönyörű vagy!- mosolyodott el.
- Ezzel én is egyet értek.- szólalt meg Zayn, miközben mellém állt.
- Ön kicsoda?
- Ő Zayn.- mondtam egyszerűen, majd kissé bizonytalanul összekulcsoltam a kezeinket.
- Jó estét Mr. ...
- Csak egyszerűen Zayn. De egyébként Zayn Malik vagyok. Örülök, hogy megismerhetem.
- Részemről a szerencse...Mikor jöttök le az estélyre?- kérdezte apa.
- Kipakolunk a szobámba, és megyünk.
- Rendben.

~Rebecca szobájában~

- Nem kedvel apukád.- jelentette ki Zayn.
- Nem is tudom...furcsa. 
- Micsoda?
- A viselkedése.
- Miért? Milyen volt, mikor bemutattad nekik egy barátodat?
- Se-semmilyen.- pirultam el.
- Ezt hogy érted?
- Úgy, hogy te vagy az első, akit bemutatok neki, úgy, hogy a barátom se vagy.
- Akkor azt hiszem most jött el az idő..- suttogta.
- Mit mondtál?
- Meg kell beszélnünk, hogy mi van köztünk. Tudnom kell mit érzel...- mondta, miközben kisimított egy tincset az arcomból.
De ekkor megzavartak minket...

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ajajj! Most kezdjek félni? :D
    Komolyan gondoltaaaam!!! :DDD
    Kérlek ne őrülj meg, mert annak én fogom meginni a levét holnap...XD
    Jó-jó igyekszem...ésss nem féleeek! :$

    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés
  3. Ohh*-*:3nagyon jo*0*gyorsan a kovetkezoot;'3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik :D Igyekszeeem :')

    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés
  5. ááá ez fantasztikus lett!! ;DDD nagyon siess a kövivel! :DD

    VálaszTörlés
  6. Köszönööööm *.* Annyira jól esnek a komijaitok! :D
    Ígérem igyekszem ^^

    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés