2013. február 16., szombat

9*

Sziasztoook! :D

Na most már fejezetet hoztam, ami eléggé szomorú lett. Sajnálom ilyen is kell....
Remélem nem köveztek meg, de szeretném, ha az olvasóim lennétek, akik komiztok. Ami nektek 2-3 kattintás, az nekem nagyoon-naaaagy öröm. :D 
Ehhez a fejezethez is jól esne néhány komment. 
Végül, de nem utolsó sorban, KÖSZÖNÖM a kommenteket :D Szeretleeek Titeket (:

Rebecca
xx

5 óra felé haza indultunk, majd 6 óra után elbúcsúztunk egymástól...
Zayn elment,de Ley nem volt itthon, így egyedül voltam. Egyszerre csak furcsa zajokra lettem figyelmes...
Tumblr_mh8d1gtka71s37zzho1_400_largeKicsit megijedtem, de nem foglalkoztam vele, inkább kipakoltam a táskából.
Az oldalában találtam egy szál vörös rózsát, amit azonnal vízbe tettem. Egy üzenet volt mellette...
485281_553202404703595_914326340_n_large  
"Csak Neked, mert szeretlek...nagyon, és örökké... ~Z"

Ez a kis ajándék mosolygásra késztetett. Tudtam ki volt az, így írtam neki egy SMS-t.
" Köszönöm...nagyon kedves tőled! :) Én is <3! ;) ~ R"

A mosoly azonban hamar lefagyott az arcomról, mert újra hangokat hallottam. A hátsó kert felől jöttek...
Eléggé megijedtem, de minden bátorságomat összeszedtem, és kimentem.

- Jó a hallásod, ez jó pont.- mondta egy idegesítő hang. Ekkor gyorsan megfordultam, és szembetaláltam magam Tom-mal.
- Leszállhatnál már rólam!- mondtam magabiztosan, amin még én is meglepődtem.
- Milyen kis harcias vagy ma! De addig nem nyugszom, amíg az enyém nem leszel. Mindig Zaynnek jutottak a jó nők, én csak második voltam.
- Talán, ha máshogy viselkednél, a nők is máshogy viszonyulnának hozzád.
- Okos...de én csak Téged akarlak!- vigyorgott.
- Én pedig csak Zayn-t.
- Ez vicces! Ő sosem fog szeretni Téged! Most is Rachel-el van!
- Képzeld szeretem! És tudom, hogy nincs vele!- vágtam vissza.
- Dehogynem! Megmutatom!- nevetett.

~Zayn:

Hamar haza értem, és a Becca-val együtt töltött csodálatos napot elevenítettem fel. Nem tudom, hogy hogyan, de beleszerettem. Teljesen elvarázsol a mosolyával, a gyönyörű szemeivel, illetve magával a személyiségével...
Elmélkedésemet a csengő kissé idegesítő hangja zavarta meg.
- Te mit keresel itt?
- Téged Zaynie! Már nagyon hiányzol! Üres az ágyam nélküled!- vihogott Rachel.
- Engem hagyjál békén! Keress mást!- csaptam rá az ajtót.
- Zayn! Tudom, hogy szükséged van a szexre. Te egy ilyen ajánlatra nem mondtál volna nemet régen! Látod, hogy megváltoztatott az a ribanc?
- Te csak ne merészeld őt ribancnak nevezni! És nincs szükségem szexre! Majd, ha ő is akarja, akkor elég lesz!
- Ezt még te sem gondolod komolyan!- nyitotta ki az ajtót.
- De!- vágtam rá azonnal.
- Akkor nézd ezeket!- mondta, és lehúzta a cipzárját elől a ruháján.
- Ne-nem érdekel!- mondtam kissé remegő hangon.
- Dehogyisnem!- mosolygott, majd beljebb tolt, és becsukta maga mögött az ajtót.
- Menj el!- mondtam, miközben elfordultam.
- Nem! És tudod miért? Ezért!- mondta, és kezét férfiasságomra tette, miközben hozzám simult.
- Me-menj e-el!
- Kielégítetlen vagy! És én ezen segíthetek!
- Majd Becca-val fekszem le legközelebb! Nem érdekelsz!- mondtam, miközben kitoltam az előszobába.
Ekkor csöngettek. kinyitottam az ajtót, de  inkább ne tettem volna...

~Rebecca:

- Na látod Cica! Mondtam, hogy együtt vannak!- vigyorgott Tom.
- Te-te becsaptál!- mondtam könnyekkel a szememben.
- Nem Becca! Félre érted! Ő jött ide!- magyarázkodott Zayn.
- Zayn...én azt hittem szeretsz!- folyt le az első könnycsepp az arcomon.
- Szeretlek is! Már itt van fél órája, és még mindig nem feküdtem le vele! Sze-ret-lek, értsd meg!
- Szia Zayn!- integettem, majd Tom-mal az oldalamon távoztam...

Még hallottam, hogy Zayn a nevemet kiabálja, ezért visszafordultam...Nem szoktam én egy hülye liba miatt lemondani a lehetőségeimről. Szeretem Zaynt...most már biztos.

- Hova mész?- kiáltott Tom, majd magához húzott.
- Engedj el!- kiáltottam.
- Nem! Tudod Rachel-lel volt egy kis egyességünk. Te az enyém leszel, az övé pedig Zayn...És ez így lesz jól.
- Neeem!
- Tom! Vidd már innen ezt a kis libát! Zavarja a szórakozásunk!- nyavalygott a szőke lány.
- Jól van már! Viszem!- mondta, majd maga után húzott, míg ki nem értünk az utcára...

Tom egy pillanatra elengedett, és ez kihasználva kiszaladtam az útra...
Már csak egy hangos fékcsikorgást hallottam, aztán képszakadás...
Hannas-in-trouble_large

~Tom:

Rebecca-val kiértünk az utcára, és egy  pillanatra elengedtem. Ezt kihasználva kiszaladt az útra.
Hiába szaladtam utána, már nem értem el.
Egy hangos fékcsikorgást hallottam, aztán a földön fekvő lányt láttam...

6 megjegyzés:

  1. sziaa :)) ez tényleg szomorú, de remélem a kövi rész már vidámabb lesz, bár nem valószínű :oo :// na mind1 nagyon jó lett és nagyon siess!! ;DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szióóó:$
      Erre még nem válaszolok, majd kiderül(;
      Köszönöm szépen a kommentet, és ígérem igyekszem.
      Remélem hétfőig kibírod :DDD

      Rebecca

      xx

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Deeeeeee!!!!

      Nem garantálhatom sry... Sajnálom...:(

      Rebecca

      xx

      Törlés
  3. Jaajj igen legyen happy ending !!! Amúgy nagyon szeretem az írásod :DD Eszméletlen :) Csak,hogy tud eddig még egy blogban vagyis egy blogos történethez sem írtam véleményt te vagy az ELSŐ ;DD Szóval gyorsan a folytatást drága <3! Puszii : A legtitkosabb és legnagyobb rajongód :D <3 !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszööönöööm! Ez....ez annyira jól esett *büszkefej*.
      Nagyon köszönöm, elképzelhetetlenül sokat jelent nekem.
      Ígérem igyekszem (;
      Puszi: Egy hálás blogíró :D

      Am meg a szokásos...
      Rebecca

      xx

      Törlés