2013. február 2., szombat

3*

Sziasztok újra! :$$

Remélem ez a fejezet is tetszeni fog, és szívesen fogjátok olvasni! Örülnék egy-két kominak. 
A következő részt 2 komizó kommentje után hozom (: ...
Pussz 

Rebecca
xx

- Pedig én azt gondoltam, szórakozhatnánk egy kicsit.
- Hát nagyon nem!- mondtam, majd elhúzódtam tőle.
- Pedig én megadhatnám Neked, amire vágysz!
- Igazad van, megadhatod!- szólaltam meg, mire egy kaján vigyor húzódott arcára.
- Na ez a beszéd! Gyere már!
- Tudod, csak egy gond van. Nem egészen erre gondoltam.
- Neked bármit. Lenyomhatunk 2 menetet is.- lelkesedett.
- Zayn. Igen, megadhatod, amire vágyok...azzal, ha eltűnhetek.- mondtam vigyorogva. Tudtam, hogy győztem.

Zayn arcáról lehervadt a vigyor, és szorosan a mellettünk lévő épület falához nyomott. Kezeimet fejem mellé helyezte, és szorosan ott tartotta.
- Ezt még te sem teheted velem.- mondta, miközben vággyal teli szemeit rám meresztette.
- Mit is?- kérdeztem ártatlanul, habár tudtam, nem lesz jó vége.
- Ezt.- mondta.
Megfogta a csípőmet,és feltűnően domborodó ágyékát hozzám nyomta. Hüvelykujjával végigsimított a számon, miközben kissé gúnyosan mosolygott.

- El fogunk késni a buliból.- mondtam el-elcsukló hangon.
- Nem érdekel.- mondta, miközben arcát közelítette felém.

Ajkai súrolták az enyém, és bizsergést éreztem a gyomromban. Egy apró csókot nyomott ajkamra, majd visszatérve az "eredeti" stílusához, mohón falna kezdte ajkaim.

- Zayn...- mondtam, majd egy szúrós pillantást vetettem rá.
- Menjünk.- mondta, majd elindult a buli helyszíne felé.

Nem igaz! Hogy engedhettem meg neki, hogy megcsókoljon? Nem ismerek magamra...

- Itt is volnánk.- mondta mosolyogva, majd kezem után kapott.
- Zayn...ez mi volt az előbb?- kérdeztem kissé félénken.
- Csók.
- De az előbb teljesen más volt. Amikor elmélyítetted a csókot, sokkal lágyabb voltál.
- Én nem is tudom...
- Hát én sem!- nevettem fel.
- Na, gyere!- húzott a ház felé.

Beléptünk a kisebb épületbe. A zene hangosan szólt, és elég sokan voltak. Zaynt mindenki ismerte és köszönt neki. Megálltunk az egyik asztalnál, és lehuppantunk a kanapéra. Az asztalnál ült még 2 fiú és egy kedvesnek tűnő lány. Zayn elment beszélgetni a 2 számomra még ismeretlen fiúval, így én is a lány felé fordultam.

- Szia! Lizy vagyok! Téged, hogy hívnak?- kérdezte, miközben kedvesen mosolygott.
- Szia! Rebecca! Örülök, hogy megismerhetlek.
- Én is. Kivel jöttél?
- Zaynnel.
- Zaynnel? Nem hittem volna, hogy te vagy a mai áldozata.
- Én, nem fogok vele lefeküdni. Ő akarta, hogy eljöjjek. Már délután is folyamatosan bepróbálkozott.
- Komoly? Akkor érezd magad megtisztelve! Az utóbbi 2 évben 1 lánynak sem udvarolt! Szerintem tetszel neki!
- Hát nem hiszem.
- Megcsókolt már?
- Tessék?
- Megcsókolt már?
- Igen.- hajtottam le a fejem.
- Jajj, Becca! Ez jóóó!
- Már miért lenne jó? Zayn nem az esetem, vagyis...
- Dehogynem. Látom rajtad, hogy tetszik Neked. És a jó az, hogy küzdenie kell érted. Az, hogy megcsókolt egy jel. Nem csak szexelni akar veled. Nekem elhiheted! Nagyon jól ismerem őt!
- Tényleg?- kérdeztem félve.
- Becca. Gyönyörű vagy, és megértem Zaynt. És, hogy honnan ismerem? A legjobb barátja vagyok.
- Legjobb barát...az nehezen.
- Hidd el! Csak barátok vagyunk! Sosem feküdtünk le!
- Lizy, nem baj, ha terelnénk a témát?
- Nem, úgyis jönnek vissza a fiúk.

- Hello, Tom Frewen!- villantotta meg 1000 wattos mosolyát, az egyik fiú.
- Rebecca.- mondtam és halvány mosolyra húzódott a szám.
- Jim.- mondta a másik.
- Rebecca.

Zayn mellettem foglalt helyet, és derekamra helyezte kezét.
- Miért kellett ilyen szexi göncben jönnöd?- suttogta Zayn.
- Ez szexi? Nem igazán...de csak azért, mert nem akartam egy ruhát felvenni.
- Pedig ruhában is biztos, hogy gyönyörű vagy. De nélküle lenne a legjobb...
- Állj le, jó?
- Nehéz lesz, de Neked bármit Szépségem!

Egy fél órája beszélgethettünk, mikor megjelent egy szőke, agyonsminkelt lány. Zayn és Tom között foglalt helyet. Egy pink miniszoknyát viselt, és egy fekete inget, amin csak pár gombot kapcsolt be. 
 Bae5pckcuaiot9l_large

Zayn vállára hajtotta a fejét, és csábos mosollyal nézett rá. Nyakát apró csókokkal borította, és már majdnem megcsókolta mikor, felálltam a székről.
Ekkor Zayn...

4 megjegyzés:

  1. Ajj.... Annyira jó lett.... el sem hiszem... de már az őrületbe kergetsz... Mi lesz a kövi részeben????
    Am kérem a következőt hamarrrr!!!! :D
    <3

    VálaszTörlés
  2. Ajjj, annyira köszönöööm!!! *.*
    Nem sokára megtudod (;
    Amint meglesz még egy komi, hozom is!! (:
    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés
  3. Jöhet a következő *-*
    annyira nagyon jó *-*
    hamaar a kövit. :DD

    VálaszTörlés
  4. Igenis!! :DDD
    Nagyooon köszönöööm! Örülök! (:
    Már fent is van a 4*.
    Komizni ér ott is!
    Rebecca
    xx

    VálaszTörlés