2013. február 1., péntek

2*

Helooooo!!! 

Először is boldooog szülinapooot Hazzy! ^^
Másodszor, pedig itt a fejezet! Remélem ez is tetszeni fog, és megjutalmaztok egy két komival!! (:
Jó olvasást! :DDD
Rebecca
xx

- Rebecca Dawson.- mondtam ki a nevem, mire még közelebb jött. Ekkor beleütköztem a falba. Innen már nincs menekvés!
- Gyönyörű név, egy gyönyörű lánynak. Egyre jobban kívánlak.- suttogta, mire pofon vágtam.
Minden reakcióra számítottam, csak erre nem...
Kezeimet a falhoz feszítette, és a fülembe suttogott.
- Holnap eljössz velem a bajnokságra.
- Miért tenném? Van jobb dolgom is, mint izzadó focistákat bámulni.
- Oh, igen? Mi az a jobb dolog?
- Tánc órám lesz. Oktató vagyok.- ezt most miért is mondtam el? Nem tartozom neki magyarázattal.- Tudod, amíg te a kis kurváidon éled ki a vágyaidat, addig én valami értelmeset is csinálok.
- Helyes, de találunk jobb programot is. Mondjuk eljössz velem egy buliba. Ma este lesz. 8- kor érted megyek, ha megmondod hova.
- Hagyjál már! Engem felejts el!
- Már nem tudlak. Kíváncsivá tettél. Ha pedig nem jössz el ma velem, azt a barátnőd bánja.- ekkor körbenéztem, és megláttam, barátnőmet is hasonló módon "fogva tartják".- Na mi a válaszod Szépség?
- Elmegyek, ha nem egy olyan buli, ahol részeg fiatalok füvet szívnak. És nem bántod Ley-t.
- Nem olyan. Olyan helyre Téged nem vinnélek. És ígérem nem lesz baja.- mondta, majd kezeit a fenekemre vezette. A zsebemből kivette a telefonomat, és kikereste a számom.
- Hey! Zayn, add vissza!- mondtam mérgesen, mire az említett felém nézett. Arcvonásai meglágyultak, és kérdőn nézett rám. Tekintetét mélyen az enyémbe fúrta, és nemrég elengedett csuklóm után kapott.
Most teljesen máshogy viselkedett, mint az utóbbi 20 percben. Más volt a nézése, az érintése...
Kezeinket összekulcsolta, és visszaadta a telefonom, amit én gondosan visszaraktam a zsebembe.
- Az utóbbi 2 évben egy lány se mondta ki a nevem. Még akkor se mikor a csúcsra vittem.
- Én lennék az első 2 év után? A többire meg nem vagyok kíváncsi.
- Te.

Még mindig a kezemet szorongatta, mikor visszaértünk a haverjaihoz. Leyla az egyik zöld szemű mellett ült, de arckifejezéséből ítélve, egyáltalán nem élvezte a társaságot.

- Megvolt a kis csaj?- kérdezte a Zayn mellett ülő gyerek, miközben rám mutatott.
- Nem.- válaszolt Zayn.
- Kérlek hadd menjek.- suttogtam mellettem ülőnek, mire az elmosolyodott.
- 8- kor megyek érted.
- És tudod, hova gyere?
- Igen. High Road 19.
Erre csak megráztam a fejem, majd Leylával végre haza felé vettük az irányt.

***

Úgy gondoltam, nem öltözök ki nagyon, így egy rövid gatya, és fekete top mellett döntöttem. Felvettem, a kedvenc fekete Vans cipőmet, és egy fehérarany medált. Hajamat egyszerű kontyba fogtam, és sminkelés képében egy kis szempillaspirált használtam. A kezembe fogtam egy barna kardigánt, és lehuppantam a nappaliban található fehér vászonkanapéra.

Party 13595472981_large
- Reb. Biztos vagy te ebben?- kérdezte Ley aggódóan.
- Muszáj elmennem.
- Miért is?
- Mert nem akarom, hogy bántsanak Téged!
- Engeeeem???
- Igen, azt mondta, ha nem megyek el vele, az te bánod.
- De nem kell elmenned! Tudok vigyázni magamra.
- De nem hagyhatom, hogy bármi bajod essen!
- Reb! Kérlek, ne csinálj semmi őrültséget! Így is egész végig a dekoltázsodat fogja pásztázni Zayn.
- Te honnan tudod a nevét?
- Már hírből ismerem.
- Mit tudsz róla?
- Egyszer összevert egy gyereket, aki meghalt, de nem csukták le. 2 éve elvesztette az apját, és azután lett ilyen. Azóta csak egy éjszakás kalandjai voltak. Szerintem Bradford nő nemű lakóinak a 30%-át már megfektette.
Ezen a kijelentésén kicsit összerezzentem, de aztán felnevettem barátnőm szókimondóságán.
- Most min nevetsz?- vágott egy leírhatatlanul értelmetlen fejet.
- Azon, hogy milyen szókimondó vagy, de egyébként mennem kell.
- Ígérd meg, hogy nem keveredsz bele semmibe.
- Jajjj! Nem vagy az anyám.
- Igaz, nem vagyok! De akkor is ígérd meg, hogy nem kötsz ki az ágyában!
- Kinéznéd te azt belőlem?
- Nem.
- Akkor jó. Na megyek! Szia Ley! Nem tudom, mikor jövök.
- Szia Bec! Vigyázz Zaynnel!
- Rendben!- kiáltottam vissza még az ajtóból, majd becsuktam azt.

Hirtelen 2 kar fonódott a derekam köré, és erőteljesen magához szorított. Egy apró csókot nyomott nyakamra, mire én megfordultam.

- Gyönyörű vagy!- suttogta a fülembe, mire összerezzentem.
- Ne tapizz! Csak elmegyek veled ebbe a kicseszett buliba, aztán leszállhatsz rólam!
- Nem nagyon tervezem. De...a barátnőd ennyire veszélyesnek tart?
- Igen, tudod Téged már hírből ismer, és mesélt egy-két nem éppen angyali tettedről.
- Ó igen? Ennyire híres lennék?
- Ahhj! Vonszold arrébb azt a hülye, egoista fejedet. De szólok nem leszek veled többet, mint 1 óra.
- Pedig én azt gondoltam, szórakozhatnánk egy kicsit.
- Hát nagyon nem!- mondtam, majd elhúzódtam tőle.
- Pedig én megadhatnám Neked, amire vágysz!

Ekkor egy pillanatra ránéztem. Egy fehér pólót, fekete farmert, és barna pulcsit viselt. Haja kissé fel volt zselézve, mint délelőtt.
-zayn-zayn-malik-31444648-500-650_large

- Igazad van, megadhatod!- szólaltam meg, mire egy kaján vigyor húzódott arcára.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Majd meglátod!!!! (;
    Nemsokáááraaaaa :DDDD
    Rebecca
    Xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!nagyon jó a blogod,nekem iszonyatosan tetszik:DDGratulálok!

    VálaszTörlés